Vraag

De korting bij mijn nieuwe abonnement is niet verwerkt

  • 12 June 2024
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Beste meneer, mevrouw,

 

Anderhalve maand geleden heb ik een contract afgesloten voor 1GB/s internet voor 12 maanden, met een korting van 25,86 euro per maand. Bedrag wat dan overblijft is 26,64 euro per maand. In bijgevoegd screenshot (onderaan dit bericht) is zichtbaar wat ik destijds als consument bij het afsluiten hierover aan informatie kreeg. 

 

Op het contract dat ik vervolgens in mijn inbox kreeg stond echter een einddatum van deze korting vermeld van één maand later. Toen ik dit contract toegestuurd heb gekregen, heb ik direct gebeld met een collega van de KPN klantenservice en haar reactie was: "Wat gek, dit klopt niet, je hebt een nieuw contract voor 12 maanden dus ook die korting voor 12 maanden". Daarmee verzekerde zij mij dat ik de korting 12 maanden zou krijgen, waardoor ik niet binnen de opzegtermijn het contract alsnog heb stopgezet.

 

Nu zie ik in MijnKPN dat deze korting toch niet is verwerkt bij mijn abonnement. Na nogmaals contact met een KPN Klantenservice medewerker is verteld dat deze korting het vorige contract betreft en niet meer geldig is. Dit is bij de aanvraag in bijgevoegd screenshot nergens duidelijk vermeld en is ook tegenstrijdig met de informatie die ik van een collega KPN klantenservice medewerker heb gekregen, namelijk dat deze korting wél 12 maanden geldt gedurende het gehele contract.  

 

Na nogmaals contact te hebben gehad met een KPN klantenservice medewerker was zijn reactie: "Dit klopt inderdaad niet, ik verbind je door met de afdeling kortingen dan kunnen zij dat verwerken". De afdeling kortingen kon mij echter niet helpen omdat er nog een retourzending (TV-kastje van vorige contract die niet meer nodig is) open zou staan - dit terwijl ik op 15 mei al een bericht heb gehad dat ze het retourproduct bij KPN hebben ontvangen. Zijn advies was om het mailadres 'opzeggen@kpnmail.com' te mailen met screenshot van wat ik destijds als consument heb gezien tijdens het afsluiten, aangezien dit onderbouwt dat nergens een einddatum van de korting staat vermeld, enkel dat deze 12 maanden geldt. 

Helaas krijg ik na het mailen van dit mailadres de melding dat het bericht niet kan worden bezorgd aan dit mailadres. Vandaar bij deze een nieuwe poging, ditmaal via het KPN forum. 


Kunt u mij helpen om de getoonde korting bij het afsluiten (en die mij verzekerd is door uw collega) ook daadwerkelijk te activeren voor mijn abonnement? 

 

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Goedemorgen Remy wat een vervelende situatie. Als er afspraken gemaakt worden verwacht je natuurlijk dat deze worden nagekomen. Ik heb zelf niet de mogelijkheid om die korting via het forum op te voeren helaas.

Ik zie wel dat het e-mailadres niet klopt, dat zou opzeggen@kpn.com moeten zijn dan. 

Werkt dat echter niet dan kan je ook met dit bovenstaande verhaal een klacht aanmaken. Dat kan via dit formulier.

Ik hoop dat er snel een oplossing op tafel komt!

Dank je Remco. Ik ga het proberen via opzeggen@kpn.com. 

Reageer