Vraag

Experia box inruilen

  • 18 October 2019
  • 20 reacties
  • 267 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo. Weet iemand misschien of ik een experia box v10 kan kopen of een v9 inruilen voor een v10?


20 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Modem is eigendom van KPN en heeft u in bruikleen. Deze kunt u niet kopen. En KPN ruilt geen modem in wat niet defect is. Waarom wilt u zo graag een andere?

Reputatie 1

Want dan kan ik gebruik maken van de 5 ghz functie:sweat_smile:  (Mijn wifisnelheid is niet zo hoog dus ik dacht dat als ik de 5ghz functie zou kunnen gebruiken mijn wifisnelheid omhoog zo gaan. Het valt me ook op dat mijn draadloze internetsnelheid bijna evensnel is als mijn wifisnelheid met kabel. Kunt u misschien uitleggen waarom?)

Modem is eigendom van KPN en heeft u in bruikleen. Deze kunt u niet kopen. En KPN ruilt geen modem in wat niet defect is. Waarom wilt u zo graag een andere?

 

Reputatie 7
Badge +24

Nee.

"Het valt me ook op dat mijn draadloze internetsnelheid bijna evensnel is als mijn wifisnelheid met kabel."

Je gebruik wifi of kabel. Niet alle twee. Wifisnelheid met kabel bestaat niet.

Maar als uw snelheid via WiFi net zo hoog is als uw snelheid via de kabel, dan zal een modem met 5 ghz wifi ook volkomen nutteloos zijn. WiFi word nooit sneller als de snelheid via de kabel.

Reputatie 7
Badge +28

Hey @Wh Ye, we ruilen geen Experia Boxen om alleen om gebruik te kunnen maken van 5Ghz WiFi. We bieden wel verschillende versterkers aan voor dit doeleinde op https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/

 

Mijn wifisnelheid is niet zo hoog dus ik dacht dat als ik de 5ghz functie zou kunnen gebruiken mijn wifisnelheid omhoog zo gaan. Het valt me ook op dat mijn draadloze internetsnelheid bijna evensnel is als mijn wifisnelheid met kabel. Kunt u misschien uitleggen waarom?

Die vraag volg ik ook niet helemaal :sweat_smile: Kun je toelichten wat je precies bedoelt?

Reputatie 1

Hey@Wh Ye, we ruilen geen Experia Boxen om alleen om gebruik te kunnen maken van 5Ghz WiFi. We bieden wel verschillende versterkers aan voor dit doeleinde op https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/

 

Mijn wifisnelheid is niet zo hoog dus ik dacht dat als ik de 5ghz functie zou kunnen gebruiken mijn wifisnelheid omhoog zo gaan. Het valt me ook op dat mijn draadloze internetsnelheid bijna evensnel is als mijn wifisnelheid met kabel. Kunt u misschien uitleggen waarom?

Die vraag volg ik ook niet helemaal :sweat_smile: Kun je toelichten wat je precies bedoelt?

Mijn internet snelheid is even snel via de kabel als draadloos. Kunt u misschien uitleggen waarom? (Bij beide 9 up en 3 down)

Reputatie 7
Badge +24

Heb je al eens op deze pagina gekeken:

https://netco-fpi-info.fourstack.nl

Welke snelheid word daar aangegeven bij uw adres?

 

Reputatie 1

 

 


Heb je al eens op deze pagina gekeken:

https://netco-fpi-info.fourstack.nl

Welke snelheid word daar aangegeven bij uw adres?

Dit krijg ik te zien

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Er is glasvezel bij u beschikbaar, maar ik denk dat u daar niet op aangesloten bent :joy:

Reputatie 1

Nee inderdaad:joy:

Reputatie 7
Badge +24

Nee inderdaad:joy:

Ik denk dat een KPN medewerker dit maar ff in gang moet zetten. Als het goed is, kost u dat niks om dat aan te laten sluiten. Misschien moet u wel een nieuw jaarcontract afsluiten.

Badge +12

Nee inderdaad:joy:

Ik denk dat een KPN medewerker dit maar ff in gang moet zetten. Als het goed is, kost u dat niks om dat aan te laten sluiten. Misschien moet u wel een nieuw jaarcontract afsluiten.

 

Let op dat je dan wellicht in een Hussel-debacle terecht komt. Lees minder voor meer. Als je glas hebt zijn er ook andere aanbieders. Even goed bekijken wat je wilt.

Reputatie 7
Badge +24

Nou, dat moet je dan maar ff bekijken...

Reputatie 7
Badge +28

Kun je je adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel@Wh Ye? Ik ga de lijn even bekijken van deze kant en of we je kunnen overzetten naar glasvezel zonder nieuw abonnement. 

Reputatie 7
Badge +24

Kijk eens, je moet ff geduld hebben, maar dan word het geregeld voor je 😂

Reputatie 7
Badge +28

Als ik nog wat gegevens krijg wel inderdaad :wink:

 

@Wh Ye: Kun je je profiel nog aanvullen (en een bericht sturen als dat is gebeurd)? Dan bekijk ik de opties.

ik zou jou gegevens even achter laten als ik jou was

dan word je om geprikt op glasvezel

en als je dan kiest "geen snelheidsverhoging” heb je kosten loos een snellere verbinding wat je nu hebt

ik zou zeggen gelijk doen

daarnaast kun je extra pakketten nemen 100/100 of 200/200 of 500/500

Reputatie 1

Als ik nog wat gegevens krijg wel inderdaad :wink:

 

@Wh Ye: Kun je je profiel nog aanvullen (en een bericht sturen als dat is gebeurd)? Dan bekijk ik de opties.

Ik heb een zakelijk abbonement. Moet ik dan op het zakelijke forum mijn gegevens aanvullen? En kan ik dan contact opnemen met uw zakelijke collega's?

 

geen idee @Joran kan je hierin verder helpen

even geduld

Reputatie 7
Badge +28

Bij een zakelijk abonnement kan ik helaas weinig veranderen of inzien. Dan lijkt het me handiger je openstaande vragen op het Zakelijk KPN Forum te stellen. Mijn collega's daar helpen je op korte termijn verder :slight_smile:

Reputatie 1

Bij een zakelijk abonnement kan ik helaas weinig veranderen of inzien. Dan lijkt het me handiger je openstaande vragen op het Zakelijk KPN Forum te stellen. Mijn collega's daar helpen je op korte termijn verder :slight_smile:

Oke. Bedankt :)

Reageer