Vraag

Experia Box v8 vaak storing/resetten

  • 5 January 2020
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Goedemorgen,

 

ik moet te vaak de experia V8 box resetten maar mijn mening,nu toevallig 2x in een weekend ik heb op het moment van de storing ook geen WiFi en tv er branden dan op de v8box 4 lampjes (power,broadband,tv,internet) maar heb werkt niet? Wat ik dan doe is een reset met tandenstoker.na het opnieuw opstarten werkt het gelijk weer.maar om hier dagelijkse kost van te maken heb ik niet zo,n zin in.

heeft iemand een idee hoe dit op te lossen zou zijn? 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Casper1 Het zou inderdaad niet nodig hoeven zijn om je Experia Box zo vaak te resetten. Kun je me iets meer vertellen? Je geeft aan dat er 4 lampjes branden, tijdens zo'n storing. Met welke kleur branden welke lampjes precies op zo'n moment? En hoe heb je alles aangesloten? Maak je gebruik van een bekabelde verbinding, of heb je een draadloze verbindingsset en/of wifi? 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Casper1 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is alles wellicht via een andere weg al in orde gemaakt? Als je nog hulp nodig hebt dan lees ik het graag. 

Reageer