Vraag

geen internet ,itv

  • 12 March 2020
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Na de laatste weken af en toe wegvallend internet, viel zondag ook de tv uit, overgebleven een smartphone, na een uurtje aan de telefoon gehangen te hebben kwamen we overheen dat er een monteur gisteren zou komen, s’ochtends werd er gebeld dat wegens ziekte de monteur verplaatst is naar donderdag de negentiende maart, Intussen had de klantenservice 50 G op mijn gsm gestoord zodat hij als hotspot kon dienen voor computer. gisteren de hele dag internet ,maar geen itv. Om acht uur was de pret over geen internet, geen vaste telefoon niets.Vanmorgen weer internet. ik krijg hier langzamerhand een sik van, ik begrijp dat er virus heerst, ja en ik woon in brabant, maar gisteren middag komt mijn buurman vragen of ik internet had zelfde klachten, monteur komt ook  de 19de, je zou denken er moet ergens iets aan de hand zijn, mede dat ze in de buurt aan het graven zijn.Een paar weken geleden ook zonder internet gezeten omdat men de kabel kapot getrokken had. Ik woon in het buiten gebied en daar hang altijd aan achterste tiet.,In januari monteur geweest, versterker geplaatst, eindelijk alles werkte als een zonnetje. en nu dit weer. 

Ik moest dit van mij afschrijven, de monteur kan er niets aandoen, maar het is altijd wat, en voor honderd euro per maand mag ik wel iets verwachten

Peter Kuijpers Fijnaart

 


3 reacties

Reputatie 7

Hey @kuipie, welkom op het KPN forum. Nou, ze moeten je de laatste tijd wel hebben zeg. Erg irritant dat je getroffen wordt door een aantal onderbrekingen. Een kabel uit de grond getrokken door werkzaamheden, daar zit niemand op te wachten. Balen! En nu door ziekte geen / minder monteurs in Brabant. Dat is erg ongelukkig! Helaas is het overmacht en kunnen we daar weinig tegen doen. Wat we wel kunnen doen is jouw data weer verhogen. Dan kun je in elk geval weer gebruik maken van internet en interactieve tv online. Zou je jouw forumprofiel willen invullen met je gegevens? Dan kunnen we daarmee aan de slag :)

Bedankt voor je antwoord. Nu heb ik internet maar gebrekkig.

Af en toe opnieuw opstarten

Oh. Dat is op zn minst iets. Mocht het onwerkbaar zijn, vul dan je profiel aan en dan probeer ik extra tegoed voor je aan te vragen.

Reageer