Vraag

Geen monteur bij verhuizing

  • 12 March 2020
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

op  28 februari zou onze verhuizing gergeld zijn door kpn en zou de monteur langskomen. Dag vrij genomen en de hele dag zitten wachten. gedurende de dag nog kontakt gezocht met kpn en de monteur zou echt komen. Om 5 uur nog een keer gebeld. Oh de verhuzing is doort ons geannuleerd. Weg vrije dag! Volgende mogelijkheid 2 weken later. Kan dit niet sneller kpn? noodoplossing voor de bij kpn bekende telefoonnummers een internetbundel. De jongste kinderen die bij een goedkope provider zaten hadden pech. televisie? dat lukt niet.  Factuur versturen? dat lukt kpn wel. op de 1e van maart kwam keurig de factuur binnen voor niet geleverde diensten. Al 30 jaar klant bij kpn maar of dat zo blijft week ik nog niet, ben benieuwd naar een passende oplossing


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @rudeko . Welkom op het forum.

Dat is een behoorlijke domper. Zit je nu op het nieuwe adres zonder diensten? Kun je je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 

profiel aangevuld

Reputatie 7
Badge +30

Beste @rudeko, bedankt voor het aanvullen van je bericht! Wat ontzettend rot dit! Ik zie inderdaad dat de verhuizing er nu in staat, maar we kunnen dit niet versnellen, ben ik bang. Mijn excuses hiervoor!

Reputatie 7
Badge +30

Hoe staat het er nu voor @rudeko? Kan ik nog iets voor je betekenen?