Vraag

Glasvezel wordt niet aangesloten

  • 21 November 2022
  • 5 reacties
  • 70 keer bekeken

Badge

Contact opgenomen met KPN om over te stappen naar glasvezel. Medewerker van de klantenservice geeft aan dat een abonnement afsluiten mogelijk is en dat er een escalatieprecedure wordt opgestart na afsluiten van het abonnement, zodat eind november de aansluiting gereed is. 

Na afsluiten van het abonnement, worden we eindeloos van het kastje naar de muur en weer terug gestuurd, maar de aansluiting komt pas februari of maart 2023. 

De informatie die is genoemd, blijkt dus keihard liegen te zijn. Vermoedelijke door een order geile klantenservice medewerker die nog even een abonnement f moest sluiten om zijn target te halen. Per 1 december hebben wij dus geen internet aansluiting en moeten maar hopen dat er in februari of maart wel een aansluiting komt. 

KPN, wij verwachten z.s.m een oplossing zodat de gedane toezeggingen worden nagekomen en wij eind november over een aansluiting beschikken. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

U heeft momenteel geen abonnement bij KPN?

Hoi @ViHaAlPe . Om hier een goed beeld van te krijgen heb ik je gegevens nodig.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 

Badge

Hoi @ViHaAlPe . Om hier een goed beeld van te krijgen heb ik je gegevens nodig.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 

@Erwin_ De gegevens zijn bijgewerkt in mijn profiel.

Ik heb de collega die jou dit verkocht heeft gemaild.  Ik wil uiteraard ook zijn kant van het verhaal weten.

De feiten zijn dat jouw adres pas  eind februari gereed komt (en zelfs dát is een verwachtte datum) . Dat kunnen we hier in onze systemen overduidelijk zien.

Ik betreur als het jou op een andere manier verkocht is.  

Een oplossing is er niet.  Wij hebben geen enkele invloed op de werkzaamheden van KPNNetwerk.   Ik vermoed dat een tijdelijk noodpakket ook verre van ideaal is als jullie het zakelijk willen gaan gebruiken.

(het noodpakket bestaat uit een 4g dongle die telkens is op te waarderen)

Heb jij nog iets gehoord over deze zaak, @ViHaAlPe ?