Beantwoord

Gratis wifipunten na wijziging naar glasvezel?

  • 10 June 2020
  • 7 reacties
  • 93 keer bekeken

Vandaag monteur geweest, ben nu aangesloten op glasvezel.

Is mijn abbonement nu ook veranderd zodat ik ook 2 superwifi punten krij

Wel meteen veel sneller internet.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Anonymous 10 June 2020, 17:51

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo @Okitrooy , alléén nieuwe klanten kunnen ‘gratis’ wifi-punten krijgen.

Als jij als bestaande klant je abo hebt gewijzigd, ben je nog steeds een bestaande klant die ooit als nieuwe klant al eens een introductiekorting o.i.d. hebt gekregen, dat kan geen 2 keer.

 

ik ben klant bij Telfort en heb vandaag de glasvezel-aansluiting gekregen, als ik overstap naar glasvezel van KPN, krijg dan de 2 super wifi punten gratis?

ik ben klant bij Telfort en heb vandaag de glasvezel-aansluiting gekregen, als ik overstap naar glasvezel van KPN, krijg dan de 2 super wifi punten gratis?

Hallo @Rob V61  als je overstapt naar KPN kun je als nieuwe klant van hun aanbieding(en) gebruik maken, denk er wel om dat je dan je e-mail-accounts van Telfort meteen kwijt bent en als je wacht tot de automatische overstap naar KPN medio dit jaar je je-mailaccounts kunt behouden.

 

Ik wil uiteraard mijn email-accounts behouden, maar krijg je bij de verplichte overstap 2 gratis super wifi punten? Of zijn we, zoals gewoonlijk, weer aan de goden overgeleverd?

 

Ik wil uiteraard mijn email-accounts behouden, maar krijg je bij de verplichte overstap 2 gratis super wifi punten? Of zijn we, zoals gewoonlijk, weer aan de goden overgeleverd?

 

Hallo @Rob V61 , bij de automatische overstap naar KPN heb je geen recht op die wifi-punten, je wordt als TFT-klant ingelijfd bij KPN t.z.t. en bent dus een bestaande klant.

Alleen als je NU bewust zelf overstapt naar KPN word je als nieuwe klant behandeld en heb je recht op 1 van de actuele aanbiedingen.

Telfort en KPN zijn officieel nu nog 2 losse providers en bij het overstappen word je als klant ook als zodanig behandeld.

Ik weet niet wat je bedoelt ‘met aan de goden overgeleverd zijn’.

De overgang van TFT naar KPN in de loop van dit jaar is/wordt goed geregeld met duidelijke communicatie naar de TFT-klanten toe, zoals eerder dit jaar ook al gebeurd is.

 

 

 

goed geregeld voor KPN …

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Rob V61 Ik zie dat Jan het één en ander keurig en heel duidelijk heeft uitgelegd Net als hij snap ik niet helemaal wat je bedoeld met ‘aan de goden overgeleverd'. Kun je dat toelichten? 
 

 

Reageer