Goedemorgen Aimen, welkom op het forum! Goede vraag, hoe je dit doet hangt af van voor welk abonnement je het wilt doorgeven.
Voor een mobiel abonnement kun je zelf, in je MijnKPN, je adres aanpassen.
Voor een thuisabonnement voor internet (en tv/bellen), moet dit via ons. In dat geval kan het ook een week of drie duren voor de diensten actief zijn op je nieuwe adres. De snelste manier om dit dan te regelen is bellen met 0800-0402 en aan te geven dat het om een verhuizing gaat. Je komt dan bij de verhuisafdeling terecht.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.