Vraag

Internet activeren

  • 8 May 2020
  • 9 reacties
  • 1326 keer bekeken

Hallo… ik wil graag mijn internet gebruiken heb hem al 1 weekje in huis en heb begrepen dat pas op 8 mei dat kan. het is echter al 8 mei en heb nog steeds geen internet. Ik wil graag weten wat ik moet doen en hoe en wanneer. Want ik wil gewoon z.s.m mijn wifi gebruiken. 
 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Rojhatkpn ,

De mensen die de aansluiting voor jou regelen, werken over het algemeen overdag. Midden in de nacht zal dit niet spontaan gaan werken.

Heb je inmiddels al internet? Anders duurt het vast niet lang meer….

Ja begrijp ik, hahaha was alleen een beetje gestresst.

En ik heb nog steeds geen wifi dus heb telefonisch contact gehad zojuist en is mij verteld dat ik de modem moet resetten en circa 1 a 2 uur miet wachten. Dusja t is effe afwachten maar ik vind het wel apart dat die het niet gelijk doet

Reputatie 7
Badge +28

@Rojhatkpn 

Is het internet nu dan wel werkend? 

Reputatie 7
Badge +28

@Rojhatkpn 

Is het internet het in de loop van de vrijdag gaan doen? 

Ja, gelukkig wel alleen doet die in de zolder het niet

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Rojhatkpn, welkom! Leuk om te zien dat je internet inmiddels werkt! Dat gebeurt altijd in de loop van de dag inderdaad. Begrijp ik goed dat je op zolder geen wifi hebt? Dan is het wellicht het overwegen waard om een pakket met Super Wifi punten aan te schaffen. Ook kan je de Wifi manager doorlopen. Deze kan je advies geven. 

Reputatie 7
Badge +28

Ja, gelukkig wel alleen doet die in de zolder het niet

@Rojhatkpn 

Ga je voor internet op zolder nog gebruik maken van Superwifi?

Of heb je op zolder geen internet nodig? 

Beste @Rojhatkpn, welkom! Leuk om te zien dat je internet inmiddels werkt! Dat gebeurt altijd in de loop van de dag inderdaad. Begrijp ik goed dat je op zolder geen wifi hebt? Dan is het wellicht het overwegen waard om een pakket met Super Wifi punten aan te schaffen. Ook kan je de Wifi manager doorlopen. Deze kan je advies geven. 

Hoe kan ik dat gebruiken dan, ik overweeg namelijk nu om een kpn wifi-versterker aan te schaffen. Mijn enige probleem is ik heb zon wifi versterker eerder gebruikt en die deed het toen niet. Kan een monteur langs komen en dat fixen als ik het bestel

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Rojhatkpn, je kunt er, als de maatregelen versoepeld zijn, t.z.t. een servicemonteur bij aanvragen. Dit kost wel 50 euro. Als je een Super wifi pakket aanvraagt, dan zet je één punt bij je Experia Box neer en een ander punt daar waar je de wifi wilt verbeteren. Dat kunnen ook meerdere plekken zijn, dan heb je er dus ook meerdere nodig.