Vraag

Internet doet het niet bij thuiskomst vakantie

  • 10 September 2023
  • 4 reacties
  • 86 keer bekeken

Hallo, ik ben vandaag terug van een lange vakantie en toen ik de stroomvoorziening van mijn huis weer aanzette merkte ik dat mijn internet het niet deed. Ik kijk naar mijn experia box v10 en zie dat het internet lampje rood brand en het services lampje oranje brand.

Ook keek ik naar de glasvezel muurdoos en zie ik dat de power en ethernet lampjes wel groen branden maar het glas lampje helemaal niet brandt.

Ik heb via mijn kpn gekeken of er een storing is bij mij in de buurt, maar dat is neit het geval. Ook heb ik het kpn nummer gebeld en de selfhelp link via sms gevolgd en uitgevoerd, maar dat heeft niet geholpen.

Heeft iemand enig advies?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik denk dat je het beste kan bellen naar KPN: 0800-0402

Ik denk dat je het beste kan bellen naar KPN: 0800-0402

Ik heb dat nummer gebeld, maar aangezien het vandaag zondag is heb ik niemand kunnen bereiken.

Hoi @ASingh ,

Voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar. Als je '’storing" inspreekt krijg je als het goed is een medewerker aan de lijn.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ASingh, welkom hier. 

Dat is niet echt fijn thuiskomen. Hopelijk verder wel een goede vakantie gehad. 

Heb je ondertussen al contact gehad. Want zoals al aangegeven zijn wij 24/7 te bereiken voor storingen op 0800-0402. 

Mocht ik nog iets kunnen betekenen, dan hoor ik graag van je.Â