Vraag

Internet valt steeds uit na 10 - 15 seconden (na grote storing)

  • 14 December 2020
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik heb sinds de grote KPN storing van een paar dagen geleden voortdurend last dat na 10  -15 seconden mijn browser (Chrome) spontaan uitvalt.

Zowel via Wifi (mobiel en laptop) als via de bekabeling (PC en laptop)

Ik heb een Experia 10 box.

Deze heb ik gereset, maar dat heeft niet geholpen.

Heeft iemand ook deze ervaring? Heeft iemand een oplossing?

Alvast bedankt!

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Tjerkie Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je verbinding steeds wegvalt, er zijn ondertussen alweer een aantal dagen overheen gegaan. Bestaat het probleem op dit moment nog? 

Zo ja, zou je dan voor mij je forumprofiel kunnen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

Mocht het probleem niet meer bestaan, kun je dan laten weten wat de oplossing is geweest? 

Inmiddels is dit probleem vanzelf verdwenen. Wat is gebleven zijn de zeer trage reacties van de menu's na een van de laatste updates. Ik hoop dat dit toch wel eens verholpen gaat worden. Het is leuk om allerlei nieuwe mogelijkheden te krijgen, maar niet als dat ten koste van de reactiesnelheid gaat.

Reputatie 7
Badge +15

@Tjerkie Fijn om te horen dat de internetproblemen in ieder geval opgelost zijn. 

Het klopt helaas dat de problemen met de trage ontvangers nog bestaan. We werken hard aan een oplossing maar deze zal helaas dit jaar niet meer komen. 

Ik hoop dat het begin 2021 snel opgelost zal zijn.