Vraag

Internetproblemen, Turkse medewerker beschikbaar?

  • 8 December 2020
  • 6 reacties
  • 90 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Heeft kpn turks sprekende medewerkers? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @Chn,

Het zou kunnen KPN is een groot bedrijf. Wel Nederlands maar wie weet.
Zou je denken dat een Turkse provider zoals Turkcell ook mensen in dienst heeft die Nederlands spreken ?
 

Hoi @genetic 

Ik wil in contact komen met een turks sprekende medewerker van Kpn ivm wegvallende internet.

 

Mbt je vraag over Turkcell, zou kunnen is een groot bedrijf. Overigens heb je niet zo veel Nederlanders in Turkije als dat je Turken in Nederland hebt.

Hoi @Chn 

Daarom zou ik het ook vreemd vinden als KPN geen Turkse medewerkers heeft.
Maar de Meeste mensen uit de Turkse gemeenschap hebben waarschijnlijk een schotel, denk ik.
Maar de KPN heeft ook een Turks pakket, dus je zou zeggen. Ja die medewerkers zijn er.
Hier zal een Moderator uitkomst moeten bieden.

En anders Google translate, dan zou je de vraag hier kunnen stellen, en door middel van translate kunnen kijken hoe ver je komt.
De algoritmes worden steeds beter, zou moeten kunnen werken.

Reputatie 7
Badge +24

Hi all. 

Ongetwijfeld hebben wij Turkse medewerkers in dienst. Je kunt helaas niet aangeven dat je die wilt spreken. Over het algemeen spreken al onze medewerkers prima Engels, is dat geen optie? 

@Alex_P ,

Ik typ dit namens een kennis die alleen Turks spreekt en klachten ondervind met internet. Hij wilt een Turks sprekende medewerker spreken. Is dit te regelen of gaat dat niet?

Reputatie 7
Badge +24

Nee. Niemand in zijn omgeving die met ons kan bellen op die locatie? Iets anders kan ik niet bedenken.