Beantwoord

Kan mijn KPN fon niet meer gebruiken. Staat bij geblokkeerd

  • 7 January 2019
  • 1 reactie
  • 184 keer bekeken

icon

Beste antwoord door Marina_ 9 January 2019, 16:07

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @KPN fon geblokkeerd , welkom op het forum! Wat onhandig dat KPN FON geblokkeerd is. Werkte KPN FON eerder wel?

Wil je eens inloggen op je Experiabox en kijken of FON daar aanstaat? Dat doe je zo:
1. Start een browser zoals Internet Explorer en ga naar http://192.168.2.254
2. De gebruikersnaam is al ingevuld (ADMIN of KPN) Deze kun je niet veranderen
3. Open je de webinterface voor de eerste keer laat dan het wachtwoord veld leeg, er moet nu een nieuw wachtwoord aangemaakt worden.
Heb je al eerder ingelogd en een wachtwoord gekozen vul dan dit wachtwoord in.

Als dit ook niet werkt, zoeken we verder naar een oplossing. Houd je mij op de hoogte?

Reageer