Vraag

KPN Thuis App

  • 17 December 2019
  • 5 reacties
  • 111 keer bekeken

Ik heb het 2.4 Ghz kanaal gewijzigd van mijn Experia WIFI versterker. Ook heb ik het wachtwoord aangepast. Het netwerk werkt goed. Maar sindsdien kan ik niet meer in de Thuis-app. Hij pakt het wachtwoord niet. Hoe los ik dit op?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @WilbS, welkom op het forum!

Welk wachtwoord gebruik je nu in de Thuis app? Als je het wachtwoord van de Experia Wifi wijzigt, zou de app dat nieuwe wachtwoord moeten accepteren.

Als dat niet lukt, zou je dan de Thuis app willen verwijderen en opnieuw installeren? 

Dank voor je reactie! Ik heb zowel het wachtwoord van de Experia router als van de Experia versterker geprobeerd. Daar kom ik wel mee in de router of de versterker. Maar de app pakt ze niet. Ook niet na verwijderen en opnieuw installeren.

Reputatie 7
Badge +20

Wat flauw zeg:rolling_eyes:

Je probeert het nu dus met het ‘web password’ dat op de sticker van de Experia Wifi staat, als ik het goed begrijp? Of gebruik je het wifi wachtwoord waarmee je verbinding kunt maken met het wifi netwerk?

Het wachtwoord op de versterker is aangepast. Dat is maar een keer geldig. Het aangepaste wachtwoord geeft toegang tot de versterker, maar helpt niet op de app. Geldt ook voor de router. Het wachtwoord voor het netwerk is weer anders. Werkt uiteraard ook niet op de app.

Reputatie 7
Badge +20

Zou je mij voor mijn beeldvorming, screenshots willen sturen van de wachtwoordvelden waar we het nu over hebben? Dan kan ik even met je meekijken!