Beantwoord

KPNmail over aansluiting werkend krijgen

  • 9 January 2020
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Badge

Hoi,

Ik heb sinds 31 december een abonnement en alles werkt prima. Maar ik heb vanmiddag een mail gekregen om mijn aansluiting werkend te krijgen en/of ik contact met jullie wil opnemen hierover(binnen 15 werkdagen anders wordt mijn bestelling geannuleerd)?? 

Geprobeerd klantenservice te bellen maar sta minimaal 20 minuten in de wacht..
Kan ik via deze weg laten weten dat alles gewoon werkt en kan ik deze mail als niet verzonden beschouwen? 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 10 January 2020, 08:56

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @vincenzo0 , ik zou zeker even contact opnemen om te voorkomen dat ze je weer afsluiten c.q. order annuleren. Misschien hebben ze nog aanvullende vragen aangaande ja abo en/of heb je glasvezel en daarvoor zou een monteur moeten kunnen komen om apparatuur aan te passen of te vervangen.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @vincenzo0. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Wat vervelend dat je zo lang moet wachten voordat je iemand te spreken krijgt. Zoals Jan-D al aangeeft is het verstandig om toch telefonisch contact op te nemen met deze afdeling. Ik zal voor jou uitzoeken of ik dit voor jou kan doen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan ga ik kijken of ik jouw verder kan helpen. 

Badge

Hoi @Vikash ik heb mijn gegevens aangepast, alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat een achterliggende afdeling op 9 januari geprobeerd heeft om telefonisch contact met jou op te nemen. Het is noodzakelijk om zelf contact op te nemen met deze afdeling. Ik kan jou niet verder helpen hierin. :disappointed_relieved:

Reageer