Vraag

Krijg oude wifi naam niet verwijderd

  • 18 December 2019
  • 2 reacties
  • 564 keer bekeken

Er is een conflict met mijn oude netwerk naam en krijg hem niet verwijdert ik heb het idee dat hij ook het signaal van mijn huidige netwerk nasm beperkt het is zelfs zo dat mijn buurman op mijn oude netwerk naam gewoon kan internetten vol signaal 

Als ik in mijn menu kijk heeft mijn oude netwerk vol signaal en mijn huidige beperkt rarara

wie heeft een idee?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welke Experiabox heeft u? Heeft u nog andere wifi apparatuur? Een 2de router met wifi? Versterkers? Accespoints?

Reputatie 7
Badge +18

Hoi Robbedebob en welkom op het forum! Ik heb de titel van dit topic aangepast voor de vindbaarheid. Ik ben ook benieuwd of je nog andere apparatuur op de Experiabox aangesloten hebt, is dit het geval? Zo nee, zou je dan op de Experiabox in willen loggen door naar mijnmodem.kpn te gaan? Als je nog niet eerder in hebt gelogd kun je het wachtwoordveld leeg laten. Daar kun je de naam van het wifi netwerk aanpassen en de oude naam veranderen. Zou je dit willen proberen? Mocht je dan nog steeds de oude naam zien, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met onder andere je adresgegevens? Dan kan ik op onderzoek uit!

Reageer