Vraag

Marantz 1603 verbindt niet met internet na installatie KPN Box 12

  • 8 June 2024
  • 9 reacties
  • 69 keer bekeken

kan mijn marantz 1603 niet met internet verbinden na installatie nieuw modem v12?

Hoe kan dat hij is rechtstreeks bekabeld naar hem modem. 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Even de handleiding erbij pakken en op bladzijde 124 kijken, daar staat de uitleg over de netwerkinstellingen.

De handleiding van de marantz?

Daar kan ik niks aan veranderen DHCP kan ik niet uit zetten. 

Reputatie 7
Badge +11

Uiteraard

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Gertkuyper, welkom op onze community! Ik heb hier zelf niet veel verstand van maar we denken graag even mee! Ben je er een beetje uit gekomen? 
Anders wel ik benieuwd hoe je m aangesloten hebt zitten en of je ook iets van een foutmelding krijgt?

Reputatie 7
Badge +9

@Gertkuyper Uit Marantz handleiding

 

Ik heb hem bedraad aan gesloten op het v12 modem en ik krijg geen verbinding met internet. 

En bij mijn marantz kan ik ook zelf niks invullen want ik kan dhpc niet uit zetten?

Reputatie 7
Badge +20

Waar loop je precies vast @Gertkuyper? Lukt het niet met de stappen die @TDN hierboven noemt?
Heb je je Marantz ook al eens gereset trouwens? Dat kan ook nog wel eens helpen.

Ik heb hem al een paar keer gereset maar ik krijg geen verbinding en dhpc kan ik niet uit zetten om het zelf in te vullen?

Reputatie 7
Badge +20

@Gertkuyper ik weet niet of het in de tussentijd nog gelukt is, je kunt hierover ook altijd nog contact opnemen met de marantz klantenservice. Misschien dat zij nog tips hebben!

Reageer