Vraag

meer betalen bij kpn

  • 18 March 2020
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Vanaf 1 november zijn wij bezig om ons abonnement te wijzigen. 

Achteraf gezien, heb ik hier ontzettend spijt van. We wilden er op vooruit gaan. Maar puntje bij paaltje zouden we 1 euro duurder uit zijn. Maar dan wel met sneller internet,wat mijn man graag wilde. 
Maar alle opties die wij hadden zouden hierbij inzitten ( videoland, pluspakket, spotify, onderling bellen, 2 boxen, en GEEN vaste telefonie meer). 

Wij kwamen erachter dat spotify niet mee was gegaan. Vanaf 23 december ben ik bezig om dit in orde te maken. Er is van alles gezegd. Maar telkens bij de bevestigingsmail klopt het, maar als ik daarna de officiele overeenkomst inzie, staan de gekregen kortingen hier niet in. Of er mist iets, of er is iets bij (zoals nu weer de vaste telefonie). 

Elke keer wordt er gezegd, ja we nemen het stap voor stap door. En dan klopt er wat er gezegd wordt. 

Maar als ik de overeenkomst krijg, staat er toch weer iets anders in. 

Ik ben er zo klaar mee dat er elke keer iets beloofd wordt, maar puntje bij paaltje er telkens iets mis gaat. 

 

Jarenlang klant, zolang we niets aan het abonnement gewijzigd hadden, was er geen probleem. Nu elke keer iets mis. 

IK BEN ER KLAAR MEE. Waar gaat het telkens toch fout binnen jullie organisatie? 

 

Hallo ik zit ook met zo'n probleem ee werd gezegd dat ik hetzelfde had als telfort niet dus had gevraagd of het de 20 e er af gehaald kon worden nu doen ze het de 17e.  Onbeperkt bellen 2 keer en dan nog eens 10 extra voor bellen. Vorige maand 91 euro had 42.50 alles in een bij telfort maar door niet de juiste communicatie ben in nu bijna 70 euro kwijt ik kan dit laten ontbinden omdat jullie een ondeugelijk product leveren. Ik zou 50mbit upload hebben maar 5 m bit download

Bij telfort 50. Ik kan net me rekeneningen betalen maar nu werd mijn ziekenfonds terugeboekt. Dat gaat wel voor 

Zal kassa en mijn advocaat inlichten dat ik er van af wil. Zo ga je niet met mensen om

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Ik neem aan dat je een orderbevestiging hebt gehad waar alles in staat. Als dat afwijkt van wat je nu moet betalen heb je natuurlijk een punt.

Dat is een iedereen zijn beslissing 

De een heeft kabel (glasvezel is ook kabel) de ander heeft alleen wifi ieder zijn keus.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Student Welkom op het forum. Erg fijn dat je je forumprofiel ook al had ingevuld. Daardoor kon ik de gegevens er bij pakken, ik zag hier bijvoorbeeld dat er ook contact is geweest met mijn collega's van de Webcare afdeling. In eerste instantie stond BelOnbeperkt niet aan en toen is er afgesproken de helft van de belkosten te vergoeden. Nu zie ik op je nieuwe factuur ook nog belkosten, omdat BelOnbeperkt is aangezet op 20-02-2020. Dit gaat om een bedrag van € 10,30, uit coulance zal ik deze kosten in dit specifieke geval ook vergoeden. Vanaf 20-02-2020 zullen er geen extra kosten voor bellen gerekend worden, uiteraard met uitzondering van servicenummers. 

Voor wat betreft de verbinding zie ik dat je geleverd wordt via glasvezel, je krijgt dan ook 50 Mb/s downloadsnelheid en 50 Mb/s uploadsnelheid. Vreemd dus dat je verbinding zoveel langzamer lijkt. Mag ik vragen waar je dit meet, en voer je de snelheidsmeting bekabeld uit of draadloos? Mocht het draadloos zijn dan zou je onze Wifi Manager kunnen doorlopen om je snelheid te optimaliseren. 

Heb glasvezel maar voor boven wifi versterker.

Zelfde als bij telfort. Als ik rijk was maakte het me niet uit. Maar ik kan gewoon geen 60 of 70 euro p.m betalen. Door de mis communicatie dacht ik dat ik moest op zeggen. Als telfort bv een aanbiedingen had deed ik dit had voor een jaar 35 maar onbeperkt belken en plus pakket kwam ik op 42 50 jaar lang.

Kijk als je vaste laste huur gas licht 615, 140, verzekering 20 euro .ziekenfonfs 150 euro kan het allemaal net betalen.