Vraag

Network > NAT > Port Mapping

  • 7 December 2019
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik lees hier regelmatig iets over  Port Mapping  maar zie geen antwoord op mijn probleem nog.

ik ben op advies van KPN overgestapt van Telfort naar KPN  heb nu een 10A hangen.  maar helaas het heeft er schijn van dat de de experiabox zo nu en dan een eigen leven heeft.  Het ingevoerde ip adres in de mappingregel wijzigt  spontaan.   Het ziet er naar uit dat het zich voordoet als aangesloten device even spanningsloos geweest is.  Moet dan weer inloggen in de box , handmatig goed zetten en werk het weer een tijdje.  ik heb dit nu 3 keer meegemaakt. Voorheen met Telfort (ook een experiabox maar dan van een eerdere generatie), geen problemen gehad.  Het zijn camera's die bekabeld via een switch zijn aangesloten.

ligt dit aan de 10A  of  moet ik meer doen dan de regels invoeren,

 

wie o wie heeft hier last van of  kan me helpen

 

Rik


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Lees hier: https://forum.kpn.com/internet-9/firmware-update-v10a-v5-00-31-build420-485099

En welterusten 😉

Hoi @rikvan . Welkom op het forum.

Er is onlangs een update geweest, zoals @Nick83 al aangaf. Deze update lijkt voor veel verbetering te zorgen. 

Hoe ervaar jij dit nu? Kun je trouwens achterhalen welke firmware je aan boord hebt?