Beantwoord

Nieuwbouw geen aansluiting

  • 10 June 2021
  • 5 reacties
  • 148 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Op 27 april 2021 heb ik een abonnement afgesloten voor mijn nieuwbouw woning(oplevering 7 mei), echter is de lijn nog steeds niet aktief en ga ik er volgend weekend inen zou ik toch wel aangesloten willen worden.

als ik kijk in mijn KPN staat er steeds er is iets fout gegaan.

 

Op 30 April kreeg ik een mail met er is extra onderzoek nodig. Daarna geen berichten meer.

 

Ik ben jaren te vrede klant geweest en wil daarom graag weer KPN. zou wel graag een oplossing (noodoplossing) hebben dat ik niet zonder tv/internet in mijn nieuwe woning zit

 

groet,

Martijn

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 10 June 2021, 15:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

@ Er van uitgaande dat dit een glasvezelaansluiting betreft (?), kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice van KPN NetwerkNL - Service en Contact. Zij gaan over aansluiting tot en met het glasvezelaansluitpunt ( FTU). KPN provider waar u een abonnement heeft afgenomen kan eigenlijk niets zonder een oplevering van de aansluiting door KPN Netwerk NL.

Hans,

 

Bedankt voor je reactie, gaat inderdaad om een glasvezel aansluiting. via de link die je stuurt daar ben ik al vaak geweest om te kijken en daar staat al meer dan een maand: Goed nieuws binnen 30 dagen word u aangesloten.

 

het zou fijn zijn als KPN een oplossing heeft om de tijd te overbruggen tot ik daadwerkelijk word aangesloten.

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @dolkie, welkom! Ik denk dat de tip van HansaanZet een hele goede is. Heb je al contact met KPN Netwerk NL gehad? Wil je je forumprofiel aanvullen met het nieuwe adres en je klantnummer? Ben je momenteel ook al klant bij KPN op je huidige adres? 

Hallo Marcia, ik heb al contact gehad en ben door verbonden naar aannemer, die geven aan 6 juli pas weer wat te kunnen doen.

Omdat ik een overbrugging woning heb gehad was incl. nu geen lopend internet/tv  abonnement bij kpn.

heb mij gegevens verder aangevuld.

Reputatie 7
Badge +30

Poeh, ik zie inderdaad dat wij op KPN NetwerkNL wachten en dat zij 6 juli voor je aan de slag gaan. Dat betekent dat wij daarna pas iets kunnen doen en dat we dus inderdaad niet eerder gaan leveren. We kunnen een Altijd Online bundel voor je aanzetten. Dan krijg je gratis 100 GB op je mobiel. Zo kan je van je mobiele telefoon een hotspot maken. Dit is een weekbundel, dus het heeft nog niet veel zin als ik deze nu aanzet, maar dit kan dus straks wel. Aanvragen kan via het forum of via de collega's van 0800-0402.