Vraag

Onbeschofd behandeld door klantenservice medewerker.

  • 14 December 2020
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Vandaag gebeld met Klantenservice KPN omdat ik al meer dan 2 jaar last heb met mijn WIFI verbinding.  Ik heb een B&B dus het is cruciaal dat ik voor mijn gasten een goede internetverbinding heb. 

Vanaf het begin ben ik zeer onbeschofd bejegend door de medewerker. Ze was ongeduldig, geirriteerd en had helemaal geen begrip voor het probleem. Uiteindelijk resulteerde het erin dat ze de telefoon ineens opgooide!   Ik was verbijsterd.

 

Dus meteen weer teruggebeld met de klantenservice. Toen kreeg ik gelukkig een zeer lieve en deskundige mevrouw aan de telefoon die me érg heeft geholpen. Zo ver dat ze zelfs aanbood me in haar vrije tijd terug te bellen of het gelukt was.  Chapeau!!!   Dit zijn mensen waar KPN trots op moet zijn.   Maar het blijft toch verschrikkelijk dat je als bijna 65-jarige die helemaal geen verstand van internet etc heeft  afhankelijk bent van wie je aan de lijnt krijgt??? Al twee jaar gaat het hier fout en krijg ik klachten van gasten over de WIFI.  Dat is ook geen reclame voor KPN. 

 

Hopelijk gaat de aangedragen oplossing ( wel een zeer kostbare ) wél uitkomst bieden. In ieder geval heb ik nu wél een goed gevoel over gehouden van het gesprek. 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Beste @Ockhuizen, welkom op het forum.

Wat vervelend om te horen dat jouw initiële contact met KPN niet is geweest zoals je dat zou wensen. Mijn excuses hiervoor! Ik ben erg blij dat een deskundige medewerkster jou uiteindelijk wel goed op weg heeft geholpen. Ik hoop dat het zo goed gaat komen! 

Als je wilt, mag je voor mij jou gegevens toevoegen aan jouw profiel, dan pak ik het op zodat we ervan kunnen leren.