Ik heb per 22 oktober 2022 mijn internetabonnement met KPN opgezegd, de apparatuur teruggezonden (ook van KPN een bevestiging van ontvangst gekregen) en toch nog een factuur ontvangen voor de periode 23 okt t/m 22 nov.
De factuur werd ook geïncasseerd en door mij teruggeboekt i.v.m. onterechte afschrijving, immers KPN verleend geen diensten meer in deze periode.
Gisteren 01/11 een aanmaning hiervoor ontvangen, waarop je geen reply kunt sturen. Overigens staat op de website dat er na 2 mislukte incasso's pas een aanmaning volgt, dus hier gaat KPN ook al in de fout, want het incasso is maar 1 keer uitgevoerd en niet 2 keer.
Ik begrijp uit eerdere topics op dit forum dat er nog een afrekening volgt en die zal € 0,00 bedragen, dus dan komt er geld terug, graag dan verrekenen met de zogenaamde openstaande factuur. Ik ga de factuur niet betalen. Geen dienst of product geleverd, geen betaling.
Overigens heb
Beste antwoord door Joep1965
Bekijk origineel