Vraag

Servicetool buiten werking

  • 28 February 2020
  • 4 reacties
  • 149 keer bekeken

Ik wil de srevicetool gebruiken om mijn wifi namen (2,4 en 5Ghz) een andere naam te gevan. Maar als ik de daarvoor aanbevolen servicetool wil gebruiken, krijg ik al een week deze melding: “We kunnen je in deze servicetool helaas niet verder helpen door een technische beperking.”

Wat is er aan de hand met de servicetool? Ik heb de V10a modem met de experia versterker (de zwarte vierkante).

mvg

lex


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Lex1948 Welkom hier! Vervelend dat de servicetool niet werkt. Welke browser gebruik je en heb je al eens een andere geprobeerd (Google Chrome, Edge, Explorer)? Je kan ook inloggen via de webinterface van het modem, werkt dit toevallig wel? Op de sticker van de V10a vind je de inloggegevens (admin password: *******) :blush:

 

Dag Lisa,

deze melding krijg ik bij zowel Firefox als Google Chrome.

Inloggen via de webinterface (dus via het IP-adres?) lukt wel, maar daar kan ik mijn wifi(naam) niet opdelen in twee wifinamen, namelijk 2,4 en 5 Ghz.

NB. Bij het inloggen op mijn IP-adres krijg ik ook niet meer de oude vertrouwde webinterface te zien. Ik wordt doorgestuurd naar Mijnmodem.kpn. Een plaatje van de webinterface, zoals ik die te zien krijg staat hieronder.

De vraag blijft dus, hoe kan ik mijn wifi(naam) opdelen in twee wifinamen

mvg, Lex 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Lex1948 Bedankt voor je reactie. Wat gek dat je niet gewoon uitkomt op de site van de Experiabox. Heb je toevallig versterkers aangesloten op de Expeiabox. Als je de V10 hebt nemen de versterkers namelijk het gehele wifi-signaal over. Met de wifi-versterkers van KPN kun je overigens de SSID's niet meer splitsen i.v.m. de nieuwe mesh-technologie. 
Omdat ik niet weet wat er allemaal aagesloten zit op de EB zou ik graag even met je meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Dag Lisa,

 

in mijn eerste bericht gaf ik aan dat ik ook de wifiversterker heb aangesloten. Dat heb ik gedaan omdat ik anders op zolder geen bereik heb. Is dat dan de oorzaak?

mvg

Lex

Reageer