Vraag

Sinds donderdag ochtend ligt glas eruit in de regio/straat

  • 18 December 2022
  • 11 reacties
  • 103 keer bekeken

Hoi, 

 

Sinds donderdag ochtend ligt glas eruit in de regio/straat. Het probleem zit verder dan de wijkverdeelkast volgens de monteur. Zijn er meerdere geweest in de straat maar probleem ligt niet bij de huizen. 

Inmiddels is de oplostijd steeds verder opgeschoten en is het dinsdag einde dag 18u. Garantie tot de deur vrees ik.

 

Opzich allemaal te overleven, maar ik moet thuiswerken ma en di en daarvoor toch echt internet nodig. Wk finale kijken wordt hem ook niet zo, iedereen af moeten bellen. 

Hoe kan ik een 5g noodpakket krijgen? Zodat ik iig normaal kan werken. 

Klantenservice is onbereikbaar vandaag, en de storing lijn kom ik niet verder dan een geautomatiseerd bandje. 

Dienstverlening is redelijk onder de maat. 

Groetjes

S


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Voor storingen is de klantenservice 27/7 bereikbaar. 0800-0402. Spreek desnoods in; ik heb een storing. Wellicht kunnen ze een grote bundel op je mobiel zetten. Uiteraard kan dat alleen als je een mobiel abonnement hebt bij kpn.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Baapje, welkom hier. 

Begrijp ik het goed dat je klant bent bij ons(KPN) en dat je nu geen diensten hebt? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik meekijken. 
 

Thanks joep voor je reactie, maar ze beginnen al dat ik een storing heb en als ik inspreek dat ik een noodpakket nodig heb krijg ik terug dat de klantenservice niet bereikbaar is buiten de openingstijden.

 

@Alex_P bij deze gedaan, bundel upgraden is fijn, echter heeft m'n huis geen internet dan. Is er een mogelijkheid om een tablet of mobiel aan de router te hangen en zo internet voor het huis te regelen?

Ben IT'er dus kan best veel zelf. 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor het invullen van je gegevens. Ik zie dat de oplosdatum op dit moment de 20ste is. 
Ik zou dit graag voor je versnellen, maar het is helaas een kwestie van afwachten tot de monteurs de storing hebben verholpen. 

Ja dat klopt, schuift steeds, monteur was zaterdag morgen hier, die zei maandag, maar blijkbaar zijn er belangrijkere dingen die ze eerst moeten doen en wordt 't alweer dinsdag. 

Groetjes s

Lukt bundel upgraden wel? Gaat wel hard namelijk 😅

Lukt bundel upgraden wel? Gaat wel hard namelijk 😅

Staat je mobiele nummer in je profiel @Baapje ?

@Alex_P ? Noodbundel?

Reputatie 7
Badge +24

Lukt bundel upgraden wel? Gaat wel hard namelijk 😅

Lukt bundel upgraden wel? Gaat wel hard namelijk 😅

Staat je mobiele nummer in je profiel @Baapje ?

@Alex_P ? Noodbundel?

Hier wordt aan gewerkt. Ik heb de bundel zojuist bijgewerkt, binnen 24 staat het er weer op. 

@Alex_P meer dan 24u later, maar zie geen verschil in m'n bundel.

Kun je dit regelen? 

Groetjes sjoerd 

Reputatie 7
Badge +24

@Alex_P meer dan 24u later, maar zie geen verschil in m'n bundel.

Kun je dit regelen? 

Groetjes sjoerd 

Hi Sjoerd, ik heb dit opnieuw doorgezet. Voor de duidelijkheid op je 06-nummer eindigend op 880. Daar staat nu extra 100 GB toegevoegd. 

Ja nu zie ik hem wel. 

Dank. 

Inmiddels is de storing opgelost. 

Kunnen jullie niet automatisch databundels toekennen bij klanten die ook mobiel bij jullie afnemen tijdens een storing op internet.

Zou klantvriendelijk zijn en een hoop moeite en frustratie schelen. 

Groetjes sjoerd