Vraag

slecht onderhouden leiding

  • 30 March 2020
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Beste iedereen,

 

Ik heb onlangs een nieuwe huurwoning gekregen waar ik een internet aansluiting op probeer te realiseren. In de woonkamer zit een aansluiting al de tweede van rechts:
 

 

Nu heb ik verschillende providers gebeld maar ze zeggen overal dat ze geen internet kunnen leveren. Volgens sommige providers is de leiding slecht onderhouden (geen idee wat dit betekend). Andere zeggen dat er geen aansluiting zit. Volgens de woning corporatie is deze aansluiting correct. 

Ik wordt een beetje van het kastje naar de muur gestuurd ( letterlijk ) met deze aansluiting.
KPN zou verantwoordelijk zijn voor het netwerk, maar aan de telefoon zetten ze dat ze alleen glasvezel beheren en aanleggen. Ik weet niet zo goed bij welke instantie ik moet aankloppen voor dit probleem.

 

Weet iemand misschien met welke instantie ik moet bellen, of kan KPN mij hierbij helpen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Wat zegt deze site? Graag een screenshot zonder je postcode. https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl

Beste @Joep1965 

Dit krijg ik uit de test:

 

Badge +19

Dat is mooi. Je kunt in ieder geval bestellen en nog met een prima snelheid ook. Als je kpnneemt zorgt die ervoor dat het aangesloten wordt.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Duzk welkom op het forum!
Zoals @Joep1965 noemt en fourstack laat zien kun jij gewoon KPN bestellen met 100Mbit/s.
Wij zorgen dan dat er goed signaal op de lijn komt! Je kunt dit telefonisch bestellen via 0800-0402, via de chat op www.kpn.com/service of gewoon via de site natuurlijk! 

Beste @Thomas en @Joep1965 ,

 

bedankt voor de reacties, ik ga er werk van maken!