Vraag

super wifi met monteurs niet werkend en niet terug te sturen

  • 8 December 2020
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Beste lezer, 

Ik heb in april dat gewldige super wifi ontvangen maar omdat wij in een buiten gebied wonen is er nu zelfs al 2 keer een monteur bij geweest maar helaas is het niet te installeren. Jammer van jouw € 151,00 euro denkt KPN. Nu probeer ik ook echt al vanaf mei om deze terug te sturen. En na 2 monteurs dacht ik ze zullen nu zien dat er niets mee te doen is maar zelfs dan kunnen ze niet terug. Wij hebben zelfs nu al 2 maanden geen fatsoenlijke wifi maar er wordt wel gewoon afgeschreven. En met contact opnemen kom ik er ook niet uit. Ze bellen u binnen 24 terug… NIet dus… Iemand ervaring of gewoon een email adres waar ik mijn klacht naar kan mailen? Heb het nl ook al 10 keer geprobeerd via messenger.

 

Groetjes kim

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Het is onmogelijk dat de super wifi's niet werken. Ik denk eerder dat er een algeheel probleem is. Ik woon ook in een buitengebied en heb geen problemen.  Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres?  Graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 

Reputatie 4
Badge +6

Hi @Kim Jungen 1975 ,
Welkom op het forum. Zou je gehoor kunnen geven aan het verzoek van @Joep1965 of je profiel aan kunnen vullen? :relaxed: