telefonisch contact, internet traag

  • 27 October 2020
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Inmiddels zit ik aleen uur te wachten op een medewerker. Afgelopen weekend is door de telefonische hulpdienst toegezegd dat ik vandaag een afspraak zou krijgen voor een monteur. Internet is volkomen … dat blijkt uit het modem te komen. Door reset en update op afstand van de medewerker zit ik nu op een snelheid van 2 megabit per seconde. Ik zou graag een oplossing ontvangen. En geen afschuif antwoord

Admin: titel aangepast ivm vindbaarheid


2 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Dit klinkt verre van wat je normaal gesproken van ons mag verwachten @Michel67. Het is inderdaad druk aan de telefoon, maar dit is wel echt over de top natuurlijk. 

Helaas heb ik door drukte (ook hier op het Forum speelt het) niet eerder naar je berichtje kunnen kijken. We zijn al een aantal dagen verder. Heb je ondertussen nog contact gehad met mijn collega's? Zo niet, dan help ik je hier graag alsnog verder. Vul in dat geval jouw forumprofiel aan met je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Zodra je hier weer een berichtje stuurt pak ik het op.   

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Mocht ik nog iets kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je. 

Reageer