Vraag

thuiswerken wordt onmogelijk gemaakt in deze periode

  • 14 March 2020
  • 7 reacties
  • 276 keer bekeken

Nu de overheid verzoekt thuis te werken ivm Corona laat de KPN ons 5 dagen zonder internet zitten....lekker dan. Met zijn tweeën een  mobiel als hotspot gebruiken met 50GB voor 1 week? Dat wordt hem niet natuurlijk.  

En bedankt KPN....waar kunnen wij met de kosten naartoe? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Als je nu gewoon eens vraagt of hier in dit specifieke geval een oplossing voor is i.p.v. direct over kosten te zeuren.

Dat hebben we 3x gevraagd maar dat is er niet we moeten gewoon wachten tot ze tijd hebben....en daar moeten we het mee doen. Dus zit niet anders op dan maandag gewoon naar het werk te gaan,  opgelost 

Reputatie 7
Badge +21

Als jij de enige thuiswerker was @Sjanien dan begrijp ik je frustratie, maar helaas gaan nu een hoop mensen thuiswerken en hebben ze het er erg druk mee.
Ook hier hebben ze last van het Coronavirus-gedoe.
Dus een beetje begrip voor de situtie, ik begrijp dat het erg vervelend voor je is, maar het is helaas niet anders.

Helemaal gelijk in, alleen denken werkgevers vaak anders :thinking: .....dus maandag weer braaf op kantoor zitten.....

Reputatie 7
Badge +15

@Sjanien Welkom op het forum. Wat vervelend om te horen dat je zonder internet zit, ik zou natuurlijk nog even voor je kunnen kijken of er wellicht iets is dat ik kan doen. Maar zoals @huistijger ook aangeeft werkt op dit moment heel Nederland thuis, dit zorgt natuurlijk voor een grotere belasting van het netwerk. Wij doen ons uiterste best om het allemaal zo goed mogelijk te laten verlopen. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen en mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan ga ik kijken wat mijn mogelijkheden zijn. 

Beste @Rutger_ bedankt voor je reactie.  Vanmorgen toch maar weer contact gehad en helaas was er opeens niets in het systeem terug te vinden en was de afspraak voor woensdag niet vastgelegd en/of bekend....maar goed er wordt weer naar gekeken ik hou hoop. Bedankt in ieder geval.  

Reputatie 7
Badge +15

@Sjanien Lukt het ondertussen alweer om thuis te werken?