Vraag

Traag internet

  • 13 May 2020
  • 8 reacties
  • 55 keer bekeken

ik zit al heel lang bij kpn woon in zogenaamd buitengebied we kregen een 4g router erbij omdat internet zo traag is was prima geregeld echter nu is de4g router uit het pakket gehaald gebeld met service van kpn ik kan een nieuw hussel abbonement nemen waar dan de 4g weer inzit om de snelheid iets op te krikken.echter dat is 12 euro duurder per maand daar wordt je al niet blij van wil ik nog over nadenken maar helaas blijft het daar niet bij de 4g router stond boven omdat we hier ook geen fatsoenlijke wifi hebben is al eens monteur geweest maar met 4g router ging het weer .ik kan nu wel super wifi krijgen echter als dan even 200 euro extra betaal.voor nieuwe klanten is dit gratis maar ben je al jaren klant dan niet. wat een bedrijf KPN wat een klanten binding dus maar op zoek naar andere provider voor zowel mobiel als thuis.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

U begrijpt toch ook  wel dat kpn niet aan alle 2 miljoen vaste klanten gratis super wifi's gaat geven. Wie gaat dat betalen denkt u?? Juist..wij zelf. Doe de wifimanager en dan kan het zomaar zijn dat u wel 2 bekabelde Wi-Fi versterkers krijgt. Ook mooi toch?

Geen idee wat de wifimanager is heb met de klanten service gebeld het beste is dat ik overstap naar andere provider en dan later weer overstap naar kpn endan krijg je wel de super wifi wie zall dat dan betalen? Kosten lijken me dan nog hoger.

Badge +19

U zal dan 6 maanden weg moeten blijven. De vraag is of aktie er dan nog is. Vrijwel zeker niet. Sowieso moet u zich afvragen of de super wifi's wel de juiste keus is. Uw snelheid zal al niet zo hoog zijn en met draadloos verliest u altijd snelheid. Zelf heb ik sneller internet buitengebied met 4g modem met daaraan 2 bekabelde versterkers en dat gaat heel goed.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @joshua1965, welkom! Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent! We hebben inderdaad vorig jaar de keuze gemaakt om Sneller Internet buitengebied alleen als extra optie bij je vaste diensten aan te bieden. In sommige gevallen hadden klanten hier een ander pakket voor nodig. Soms ben je dan inderdaad duurder uit. Begrijpelijk dat je daar niet blij mee bent!

 

Voor wat betreft wifi: je kunt absoluut eens de wifi manager doorlopen. Wellicht kan je daar iets mee zonder de koop van het Superwifi startpakket. Het klopt overigens wat Joep zegt: als je besluit om op te zeggen, kan je pas weer van een welkomstactie gebruik maken na 6 maanden. 

Helaas alles al geprobeerd de wifi werkt niet heeft het nooit goed gedaan de oplossing was 4g buitengebied die stond boven daardoor konden we er daar gebruik van maken nu hebben we boven geen wifi omdat de 4g weg is .ik ga geen en 13 euro permaand meer betalen en 200 euro wifi betalen aan kpn. Voor slecht internet beste oplossing mobiel opzeggen en kpn thuis opzeggen andere provider kpn laat vaste klanten lelijk in de steek

 

Reputatie 7
Badge +30

Ah, ik begrijp dat je geen gebruik hebt gemaakt van de optie om 4G buitengebied als extra optie af te nemen? Dan wordt het inderdaad lastig.. Als je wilt dat ik nog eens met je mee kijk, vul gerust je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s).

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Kunnen we nog iets voor je betekenen? Laat het dan gerust weten. 

Nee hoor ben zwaar teleurgesteld in kpn na zoveel jaar ik heb diversen keren met klantenservice gebeld die willen niets voor me doen.tenzij ik honderden euros uitgeef komt bij dat ze hier een kabel door mijn grond gelegd hebben zonder mijn

toestemming notabene een glasvezelkabel maar nietvoor ons die kabel gaat er dus uit.

Dusben even klaar met kpn