Beantwoord

Trage slecht werkende wifi bij ExperiaBox V8

  • 31 March 2021
  • 4 reacties
  • 34 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb de experia box v8 en heb al een hele tijd slechte verbinding in huis, steeds valt de wifi weg en ook video gesprekken kan ik niet meer voeren omdat alles continue vastloopt, Ik heb inmiddels ook alles al geprobeerd wat er op de site staat om de verbinding te verbeteren en daarmee blijft het hetzelfde, Ik vermoed dat er een nieuw modem moet komen.

Graag hoor ik van u hoe we dit kunnen oplossen! 

icon

Beste antwoord door Aman34 1 April 2021, 18:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Bellen, uitleggen en een dag later heb je hoogstwaarschijnlijk een nieuw modem.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Aman34. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw wifi verbinding steeds wegvalt in huis. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice (0800 0402). Als het probleem nog niet is verholpen kan je op de pagina “Oplossingen voor trage en wegvallende wifi” wel een oplossing vinden voor dit probleem. Anders hoor ik het graag van je!

Hoi Vikash,

Inmiddels is mijn probleem al verholpen door jullie klantenservice. Er wordt een nieuw modem opgestuurd! Ik kon mijn reactie hier niet verwijderen.

 

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels verholpen is. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we het graag!