Vraag

TV internet en telefoon installeren

  • 19 March 2020
  • 5 reacties
  • 63 keer bekeken

Hallo,

Vanaf morgen gaat het abonnement in echter weet ik zelf niet hoe het geïnstalleerd moet worden.
Graag zou ik een monteur ontvangen!

Net na ruim anderhalf uur geen uitkomst per telefoon.

Wat is nu de oplossing?

Komt er alsnog een monteur? 
Schadevergoeding?
Andere aanbieding?

Ik zit nu zo zonder internet-televisie-telefoon.

Alvast bedankt!

Gr. Ruud


5 reacties

Badge +19

Hebjeglasvezel of koper?

Helaas nog geen glasvezel mogelijk hier.
 

Badge +19

Dan zou aansluiten toch echt heel simpel moeten zijn. Tegen welke problemen loop je aan?

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag Ruud en fijn dat je ons via deze weg hebt weten te vinden :) 

 

Een ontzettend nare situatie waarin jij je bevindt want ik kan me heel goed voorstellen dat je graag wilt worden aangesloten. Hopelijk is het een kleine geruststelling dat je abonnement pas actief wordt zodra alles is aangesloten en werkt. Is het je inmiddels gelukt om alles zelf aan te sluiten of heb je nog steeds een monteur nodig? Indien nog nodig kijk ik graag even met je mee; zou je daarvoor je profiel verder in willen vullen  en mij een seintje geven? Dan kan ik meteen je klantdossier erbij pakken en vanuit daar kijk ik graag verder! Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +25

We hebben niets meer van je gehoord @RuudG90 dus ga ik ervan uit dat het via een andere weg is opgelost. Anders weet je ons te vinden!

Reageer