Vraag

Upload veel te laag

  • 5 December 2020
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Sinds drie weken  hussel abonnement tv/internet glasvezel 200/200. verbaasd was ik omdat in het toegestuurde contract stond dat ik 200/20 zou gaan krijgen(zeer vreemd voor glasvezel aansluiting), gelijk de klantservice gebeld dat ik dit niet besteld heb, volgens de klantservice zou ik inderdaad 200/200 moeten krijgen ..typfoutje waarschijnlijk. helaas heb ik echt 200/20 gekregen, nu al diverse keren gebeld met klantservice dat ik gewoon de 200/200 wil hebben, dus wat ik besteld heb, elke keer het zelfde verhaal dat ze mijn vraag doorsturen naar de desbetreffende afdeling maar er gebeurd niets, ook zou ik terug gebeld worden maar ook dat gebeurd niet…. kortom zeer slecht, graag hoor ik wat ik hier nu mee aan moet !!!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +5

Hi @aadvdl, goed dat je hiervoor even een topic aanmaakt! Gek inderdaad dat je deze snelheid hebt gekregen. Ik ga even kijken of ik het kan aanpassen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?