Vraag

Vergoeding aanvragen langere tijd niet mogelijk door overgang Telfort KPN

  • 17 December 2020
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Dinsdag 27 oktober zou een monteur langskomen op mijn nieuwe adres om verhuizing van mijn pakket (tv, internet, mobiel) in orde te maken. Echter gaf hij aan dat dit niet lukte vanwege netwerk storing. Sinds die dinsdag iedere dag gebeld! Maar werd van de kastje naar de muur gestuurd, want Telfort was druk met migratie. Telfort was al niet meer bereikbaar en KPN kon mij in het systeem niet vinden. Online werd ik alsmaar genavigeerd naar KPN, want Telfort pagina's en contactinfo werkte al niet meer. Pas na ruim 3 weken is de storing opgelost d.d. 18 november 2020. De vergoeding kon ik pas aanvragen nadat de storing was opgelost en factuur al betaald zou zijn. Echter nog steeds problemen met online vergoeding pagina's van Telfort/ KPN. Nu nog steeds! Graag wil ik mijn vergoeding ontvangen voor de periode van 27 oktober tot en met 18 november! En zelfs een vergoeding vind ik niet toereikend voor de slechte bereikbaarheid als gevolg van Telfort naar KPN. Een klant heeft geen boodschap aan; "wij kunnen u niet in het systeem vinden. U bent 1 van de klanten die niet goed gemigreerd is” En dan als het eindelijk opgelost is, werken de pagina's voor het aanvragen van vergoeding niet! Al met al: zeer slecht! 

Mijn klantnummer is ***

 

Admin: klantnummer verwijderd 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Bovendien allemaal slechte info. Moest ik zelf naar KPN Netwerk bellen. Die zeiden dat ze mij niet konden helpen, dat ik met mijn eigen provider moest bellen. Uiteindelijk bleek zo te zijn dat VolkerWessels netwerk een zooitje had gemaakt in de wijk… En daar zit je dan met thuiswerken en werkgever die verwacht dat je thuiswerkt. En dan kreeg ik ook nog van medewerkers “onze noodpakketten zijn op” 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @telfortwordtkpnslechtgeregeld, welkom op ons forum!

Het spijt me om te lezen dat jouw verhuizing én migratie naar KPN zo moeizaam zijn verlopen. Dat is niet wat je van ons mag verwachten. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet wilt betalen voor de periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van jouw diensten. Ik begrijp dat je al geprobeerd hebt om online een vergoeding aan te vragen, maar dit lukt maar niet. Ik kijk daarom graag even met je mee. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.