Beantwoord

Verhuizen naar woonplaats zonder KPN Glasvezel

  • 4 April 2021
  • 7 reacties
  • 342 keer bekeken

Hallo, op dit moment heb ik KPN Glasvezel met IPTV. Echter ga ik verhuizen naar Almelo waar KPN geen glasvezel kan leveren (dit kan alleen Caiway/DELTA). Nu kan ik wel KPN VDSL nemen op mijn nieuwe adres maar dat wil ik helaas niet. Ik wil graag gewoon glasvezel. Aangezien ik nu nog in mijn contract zit bij KPN is mijn vraag of het contract kosteloos vroegtijdig beëindigd kan worden aangezien ik ga verhuizen waar KPN geen glasvezel diensten kan leveren?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 April 2021, 19:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Weet u welke snelheid er leverbaar is over de telefoonlijn op het nieuwe adres?

Weet u welke snelheid er leverbaar is over de telefoonlijn op het nieuwe adres?

Ja, 100/10.. maar ik wil geen VDSL. Hogere latency oa. Dus daarom ook mijn vraag, aangezien KPN helaas geen glasvezel kan leveren, om vroegtijdig en kosteloos te beëindigen. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben er bang voor dat KPN dat niet gaat doen. Als er 100 mbit leverbaar is, dan is dat gewoon een goede verbinding. KPN zal u denk ik houden aan het contract.

Geklapper op een koperenlijntje.. heb nu 500/500 en dat is in niets geen vergelijking met 100/10.. en dat praten we nog niet eens over de ping en latency. We zullen zien wat KPN doet, en anders na contract maar zo snel mogelijk er alles opzeggen inclusief de mobiele abonnementen. 

Reputatie 7
Badge +24

Hoeveel maanden heeft nu nog tot einde contract?

September dit jaar. In juni verhuizen dus 3 maanden kan KPN moeilijk doen of makkelijk

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Canizares, hele goede vraag! Ik heb het antwoord er niet op om eerlijk te zijn. Je kunt het beste even bellen naar 0800-0402 en inspreken dat je wilt opzeggen. Je komt dan bij de collega's terecht die jouw vraag kunnen beantwoorden!