Vraag

Verkeerd bedrag op orderbevestiging

  • 11 March 2020
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Van de week heb ik gebeld voor een verlenging van alles in 1 en ben overeengekomen met een nieuw 1 jarig contract.

hiervan kreeg ik een bevestigingsmail alleen staat daar een fout bedrag in.

gisteren hierover gebeld en is mij verteld dat dit klopt alleen krijg ik hiervan geen nieuwe mail van dat dit idd niet klopt.

ik bedoel hiermee dat ik dus wel een mail krijg waarin staat dat en wanneer het nieuwe contract en bedrag ingaat met fout , maar een mail waar het juiste bedrag in staat vermeld krijg ik niet en moet er maar vanuit gaan dat dit intern gewijzigd wordt.

voelt niet fijn.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


4 reacties

Is het nu zo moeilijk om hierover een nieuw mailtje te maken ? Geeft meer vertrouwen voor mij en dan is het gelijk goed afgehandeld.

Lijkt mij toch volkomen normaal.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Forumnaam2020 Welkom hier en goed dat je het Forum hebt gevonden. Is duidelijk wát er dan precies niet aan klopt? Kortingen vermelden we niet altijd op de orderbevestiging. Als er onverhoopt echt iets niet klopt corrigeren we het uiteraard. 

Hallo Bart,

Dank voor je reactie .

Het is heel duidelijk wat er niet klopt alleen krijg ik hier geen nieuwe bevestiging van via mail omdat ik er maar op moet vertrouwen dat dit zoals jij ook aangeeft automatisch zal worden gecorrigeerd. 

Echter zou ik het heel prettig vinden dat wat er gecorrigeerd moet worden ik dit ook via mail bevestigd kan krijgen .

Ik heb hierover gebeld toen ik deze fout zag en deze is ook bevestigd door je collega alleen zei je collega dat dit dus niet kan en dat vind ik dus heel vreemd en geeft me niet echt een prettig gevoel.

Een nieuw contract heb ik graag zwart op wit. Logisch toch.

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo, @Forumnaam2020  Een nieuwe orderbevestiging kan ik je niet sturen; maar als er iets aan je contract niet klopt dan zal dat vanzelfsprekend gecorrigeerd worden. Kun je aangeven wat er niet klopt? En zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan kan ik meekijken. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reageer