Vraag

Video's laden niet

  • 1 April 2020
  • 9 reacties
  • 186 keer bekeken

Hoi, bij mij thuis werkt de WiFi goed tot je een video wilt bekijken maakt niet uit welke grootte. Meestal loopt de bijbehorende app dan vast en laat die niet. Geld voor YouTube, Netflix, videoland en zelfs snapchat. Ethernet al meerdere keren opnieuw opgestart maar het probleem blijft.

 

Met vriendelijke groet, 

 

Tim van der Voort 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @Tim_voort , als je bekabeld kijkt gaat het dan wel goed?

hoi @JanD, De PlayStation is het enige apparaat met een internet kabel en ja daar kan ik inderdaad gewoon video's op kijken.

Reputatie 7
Badge +24

U heeft geen tv ontvanger?

@Nick83 jawel maar dat staat los van de WiFi toch? TV werkt goed! 

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83 jawel 

Dan is de PlayStation dus niet het enige apparaat aan de kabel :wink: welke Experiabox heeft u? En heeft u versterkers? 

@Nick83 ooh oeps…

Volgensmij een v10 kan je daar wat mee?

En ik heb twee versterkers een op zolder en 1 buiten 

Reputatie 7
Badge +24

Buiten? Word die dan niet nat?

U zegt dat de app vastloopt. Dat is op de mobiel. Hoe gaat het op de laptop? Wil video's afspelen daar ook niet lukken? YouTube? 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Tim_voort, welkom! Wat een vervelend probleem dit. Goed dat je het forum hebt gevonden. Ik ben ook benieuwd of video's afspelen op de laptop wel wil. Welke snelheid kan je bekabeld halen? En heb je de Wifi Manager al eens doorlopen?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, is het inmiddels duidelijk waar het aan lag? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.