Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn welkomstcadeau?

  • 11 June 2024
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

1 september 2023 stapte ik over naar kpn met een weekenddeal actie: Phillips smart TV t.w.v. €499. Binnen een week waren alle spullen van KPN geleverd. Echter zijn ze tot 2 weken geleden bezig geweest om te zorgen dat mijn internet/glasvezel goed werkzaam was. Nu eindelijk 9 maanden later kon ik eindelijk het installatiepakket gebruiken en heb àlles geïnstalleerd. Nu is mijn vraag, wanneer ontvang ik de tv en op welke wijze wordt hierover geïnformeerd. Alvast bedankt voor de moeite.

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 13 June 2024, 11:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

@Menno Brons Hoi Menno, dat heeft even geduurd zo te lezen, fijn dat je nieuwe abonnement eindelijk klaar voor gebruik is!

Gewoonlijk wordt je welkomstcadeau verstuurd na de start van je abonnement en nadat de bedenktijd voorbij is. Dat is bij jou al wel het geval zo te lezen. Belangrijk is dat het kado ook in de (laatste) bevestiging van de aanvraag van je abonnement staat. Als dat het geval is, dan kan je voor de status contact opnemen met Sidekix, zij regelen de verzending van je welkomstcadeau.

 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van 14 dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Reageer