Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn nieuwe modem?

  • 22 February 2024
  • 11 reacties
  • 261 keer bekeken

Hoe lang duurt  het voor ik wat hoor dat nieuwe  modem binnen  is 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 23 February 2024, 09:00

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Om welke reden heeft u een nieuw modem besteld?

Gisteren  en hij zou vandaag  binnen  komen

De oude is kapot zeiden ze er branden maar 2 groene en 1 oranje lampje

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Die word doorgaans op het postkantoor bezorgd. Daar kunt u hem dan zelf gaan ruilen. U krijgt daar dan een SMS je van. Is dat zo niet besproken met de KPN medewerker?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Dasilva, een omruiling vindt normaal gesproken de volgende dag plaatst. In jouw geval zal dit vandaag gaan gebeuren. Het nieuwe modem zal vandaag in de loop van de dag af te halen zijn op een servicepunt in de buurt. Alle info krijg je ook per sms toegestuurd. 

Ik wil morgen naar kpn gaan om een nieuw modem aan te vragen moet ik hiervoor me oude modem mee naar kpn toe nemen en nog wat heb een kpn punt gekocht maar het werkt niet en wil niet zonder Ethernet kabel verbinding maken 

 

Badge +19

Welk type modem heb je? De v10, v10a  box 12 en box 14 worden sowieso niet omgeruild. 

Reputatie 7
Badge +19

Als je via een KPN winkel wil omruilen, dan moet er wel een notitie in het systeem staan. Die notitie kan een klantenservicemedewerker voor je in de administratie zetten @Josh1. De klantenservice kan trouwens ook direct een omruil regelen via de een afhaalpunt. 

Badge

Beste Jeroen,

Helemaal in het begin van de mededeling dat we een nieuwe modem konden afhalen stond bij de tekst dat de modem ook toegestuurd kon worden.

Daar heb ik toen op gereageerd. Ik heb naderhand meer dan een jaar niets laten weten maar de modem ook n iet ontvangen.

Door vervelende omstandigheden, ziekenhuisopname, heb ik zeker anderhalf jaar niets laten weten. Heb er ook niet meer aan gedacht. Ik weet niet of het nodig is, die nieuwe modem, maar ik neem aan van wel. We kunnen hem echter niet komen afhalen omdat ik niet zover kan lopen en mijn echtgenoot ook niet.

Het modem kon ook worden bezorgd stond toentertijd bij het bericht.

Is een nieuw modem nodig en kan dit dan worden toegestuurd?

Indien u nog iets moet weten kunt u mij hierover berichten.

Met vriendelijke groet, 

Els Wijnen

Frits Boelema

Badge +19

Dag @Frits Boelema haal snel je privé gegevens weg want iedereen kan dit zien. Zet ze in je profiel!!

Reputatie 7
Badge +19

Ik kijk het graag allemaal voor je na @Frits Boelema. Zou je jouw profiel willen voorzien van de adresgegevens? Dan kan ik voor jullie aan de slag! 

Reageer