Vraag

Wanneer wordt glasvezel aangesloten? Ben al sinds 2022 bezig

  • 12 June 2024
  • 1 reactie
  • 28 keer bekeken

Beste KPN,

Hoe zit dit:

  • Sinds 2022 zijn we al bezig om een afspraak te maken om de glasvezelverbinding naar mijn huis aan te sluiten.
  • Als er een afspraak stond, kwam de monteur niet het afgesproken moment, waardoor ik niet in gelegenheid was om hem verder te helpen. De laatste keer liep de monteur zelfs scheldend terug naar zijn auto terwijl ik aanbod om ter plekke de voortuin leeg te maken (letterlijk 1 vuilnisbak op wieltjes verplaatsen, dus hij had gewoon direct aan de slag kunnen gaan maar wilde er niks van horen.)
  • Iedere keer dat ik mail moet ik gewoon 3-5 (!!) maanden wachten op een mailtje terug wat dan geen reactie heeft waar ik iets mee kan, alleen 'we maken binnenkort een afspraak', telefonisch kan niemand mij helpen want glasvezel wordt verzorgd door een extern bedrijf waar de klantenservice nide bij kan ofzo. Als ik vervolgens daar voicemails inspreek (ze nemen nooit op) bellen ze ook nooit terug. Jullie zijn totaal onbereikbaar en als je iemand van KPN zelf spreekt kan die niet helpen.
  • Uiteindelijk kreeg ik eind 2023 het advies om gewoon een glasvezelpakket te bestellen, dan zou er een opdracht aangemaakt worden om opnieuw langs te komen om de aansluiting te leggen. In december 2023 heb ik deze bestelling gedaan.
  • Vandaag (6 maanden later) ontving ik een bericht dat de bestelling geannuleerd is.

Vraag:

  • Wat moet ik nu doen zodat jullie gewoon over een week of 2, 3 of 4 ofzo even langskomen om in 10 minuten dat kabeltje te fiksen? Of willen jullie mij niet als klant ofzo? Want dan hoor ik het ook graag.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Goedemorgen Gerard, laat ik beginnen met zeggen dat wij je zeker als klant wensen te verwelkomen en het spijt mij oprecht dat het dan zo stroef verloopt. 

Als het contact per e-mail niet goed verloopt zou ik je willen adviseren om te bellen met Netwerk van KPN. Dat is de tak van KPN die de aanleg van glasvezel beheert.  Ze zijn bereikbaar op telefoonnummer: 088-0063744. Ze zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.

Hier kan je hun contactpagina vinden:

https://netwerk.kpn.com/service-en-contact/

Reageer