Vraag

wifi-Klacht

  • 18 October 2019
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

L.S.,

Gisteren is uw monteur bij ons geweest om de wifi-versterking te realiseren. Al een aantal jaren heb ik geklaagd over de ontvangststerkte in ons huis, Dat resulteerde al een paar keer in een bezoek van een monteur die dan – naar later bleek tijdelijk – een aanpassing realiseerde wat even soelaas bood. Recent had ik contact met een van uw medewerkers omdat ik – naar later bleek – onterecht nota’s kreeg voor het gebruik van mijn emailadres in onze vakantiewoning. Uw medewerker heeft er voor gezorgd dat ik ter compensatie van deze onterechte nota’s een tijdlang korting zal krijgen op onze nota en heeft toegezegd dat een monteur nu toch echt voor een goede en stabiele wifi-verbinding zou zorgen. Zoals u uit onderstaande afspraakbevestiging kunt lezen zou dit zonder kosten voor ons plaatsvinden. De monteur heeft gemeld dat hij daar geen zeggenschap over had en verwees mij naar u.

Voor alle duidelijkheid: een eerder afgesproken installatiedatum (3 oktober) kwam te vervallen omdat ik op dat moment met voedselvergiftiging in bed lag. De afspraak werd verschoven naar gisteren 17 oktober 2019.

 

Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet,

 

Met vriendelijke groet,

Ria Caljouw-Rooijackers.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Welkom op het forum Ria! Allereerst excuses voor de late reactie, we hebben het helaas erg druk.

 

Heeft de monteur het probleem kunnen verhelpen? Als ik je goed begrijp wil je weten of het monteursbezoek inderdaad gratis was, klopt dat? Dat ga ik voor je nakijken. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer, en een reactie sturen als dat is gebeurd?

Dank voor uw bericht. Inmiddels mijn profiel aangevuld. Zo dadelijk komt er weer een monteur omdat internet niet altijd goed werkt en mijn digitenne-aansluiting het niet (meer) doet.

 

Reputatie 7
Badge +28

Ik zie de afspraak terug. Er zijn geen kosten in rekening gebracht maar Digitenne lijkt niet te gaan werken op jouw adres. Hoe is het bezoek verder afgelopen? Heeft de monteur wel wat kunnen betekenen voor de slechte draadloze verbinding?

Ja, die verbinding is nu wel goed maar digitenne werkt niet meer na de frequentiewijziging. Krijg geen antennesignaal meer te pakken. Heb nu digitenne maar opgezegd en een abonnement op Rekam er bij genomen (wel €8 per mnd duurder uit) en €50 aansluitkosten. Wat een gedoe! 

Reputatie 7
Badge +28

Inderdaad! Erg jammer dat we voor TV geen oplossing hebben kunnen vinden. Gelukkig is het instabiele internet wel verholpen. Ik hoop (en ga ervan uit) dat de problemen nu verleden tijd zijn. Als dat niet het geval is, laat het ons weten. Dan helpen we je verder.

Reageer