Beantwoord

wifi valt steeds weg

  • 12 October 2020
  • 2 reacties
  • 95 keer bekeken

Doodmoe worden we ervan. Iedere keer is de wifi weer weg. Nu ben ik al door mijn mobiele data terwijl dat nóóit aan de orde is (heb altijd mega over). Tests via KPN laten doen was 2 Mbits nu 6 Mbits maar het valt nog steeds weg. Niet zo handig als je thuis moet werken. En nee het ligt niet aan het beton in huis, het is hout-skeletbouw. Boven is de wifi prima, in de woonkamer een drama. Ja we hebben versterker in de meterkast staan en een Experia box. Wat een drama! En bellen naar KPN? Dat is helemaal een giller.(kpn.com/altijd online, wij dus niet.)

 

icon

Beste antwoord door Danny 19 October 2020, 15:45

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +5

Dag @Petra Houtman! Welkom op ons forum.

Wat lastig dat je zoveel problemen ervaart met de wifi! Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier graag een oplossing voor wilt. Helemaal wanneer je moet thuiswerken is een stabiele verbinding erg belangrijk. Als het belangrijk is dat je continu een hoge snelheid haalt voor het thuiswerken, raad ik aan om gebruik te maken van een bekabelde verbinding. Daarmee heb je veel minder snel last van verbindingproblemen. 

Afgezien daarvan moet de wifi natuurlijk ook in orde zijn. Om de wifi te verbeteren, hebben we de Wifi Manager in het leven geroepen. Heb je die recentelijk nog doorlopen? Wat geeft de Wifi Manager aan als uitkomst? We hebben ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen. Zou je die door willen nemen? Ik hoor graag of dat helpt. Zo niet, laat dan hier zo duidelijk mogelijk weten wat je bevindingen zijn, dan helpen we je graag verder. Als je dan ook jouw profiel aanvult met je postcode, huisnummer, de naam en de geboortedatum van de contracthouder, kan ik jou verder helpen. 

Reputatie 2
Badge +5

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het inmiddels hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reageer