Vraag

Windows 10 en e-mail

  • 11 December 2020
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb een nieuwe laptop gekocht ,met Windows 10. Vrij snel en makkelijk had ik KPN mail er op gezet met al mijn accounts. Ik kan mail verzenden en ontvangen maar al mijn sub mappen zijn weg.

Geen idee hoe ik die weer terug moet krijgen.

Mvg

JRHG


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi J, welkom hier. 

Ik heb het vermoeden dat je e-mailaccount op je oude laptop/pc als POP was ingesteld waardoor de mappen alleen lokaal werden op geslagen op je oude laptop. Zie je de mappen wel in de Webmail?  

Ik zie idd geen mappen op Webmail, dus verdwenen ????.

Hebben jullie een beschrijving om het voor Windows 10 wel goed te doen. Het gaat dan om alle e-mail adressen die ik heb.

 

M.v.g.

John

Reputatie 7
Badge +24

Zeker hebben we een beschrijving. 

Er zijn 2 opties om je account in te stellen. Als POP of IMAP. Jij had POP, dat betekent dat alles lokaal wordt opgeslagen en in dit geval ook je aangemaakte mappen. De andere optie is IMAP, dat wordt altijd gesynchroniseerd met de server en andere apparaten. Dat betekent wel dat wanneer je berichten op 1 apparaat verwijdert dit overal wordt verwijderd, ook op andere apparaten.Â