Vraag

aanbieding pluspakket

  • 8 December 2020
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik heb een aanbieding gekregen voor een extra zender pakket voor 3 maanden. 
Echter wanneer ik het pluspakkwt aanzet zie ik dat er €9.99 in rekening gebracht gaat worden.  
 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @Tonvogels. Dit gaat waarschijnlijk over de mail die je hebt gekregen naar aanleiding van de pre Black Friday actie. Je kon tot eind november een zenderpakket 3 maand gratis proberen. Maar die actie is dus helaas al eventjes afgelopen. Ik kan het pakket niet meer 3 maanden gratis aanzetten nu. Voor sommige klanten die net te laat waren hebben we nog een uitzondering kunnen maken, maar die grens zijn we helaas voorbij. Sorry!

Dat is vreemd. 
In de mail van 13 november stond geen uiterste bestel datum. 

Reputatie 5
Badge +8

Wanneer je vanuit de mail doorklikt naar de site, dan staat daar (waar weet ik niet precies uit mijn hoofd) een periode genoemd waarin je het pakket aan kan zetten. Maar ik ben het met je eens dat dit ook al in de mail gemeld had moeten worden. Vandaar dat we, voor klanten die net te laat waren, nog coulant zijn geweest. Deze tip hebben we ook aan onze marketingcollega's doorgegeven (voor de volgende keer). 

Jammer dus. Heb ik weer. 
Als in het vervolg een datum in de mail gezet wordt is dat idd iets duidelijker dan een regeltje na het doorklikken.