Skip to main content

Foutmelding bij het uploaden van schermafbeeldingen op de smartphone naar de KPN Cloud

  • 25 februari 2023
  • 30 reacties
  • 209 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

PietKei
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 22 september 2023
Erik_ schreef:

Check, geef ik dat nog wel even door. Want we willen natuurlijk dat het netjes zonder foutmeldingen werkt. 

@Erik_ Helaas het wordt weer erger, ook de 'gewone foto's' worden niet meer getoond. Waarschijnlijk doordat het probleem met de 'screenshots' niet goed is opgelost ontstaat het probleem.

Het lijkt dat de developer van deze app niet meer weet hoe het op te lossen is.

Ik hoop niet dat deze app net zoals zijn voorganger ook wordt gestopt. 😒

 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32

Beste @PietKei, wat vervelend dat het nu weer erger lijkt te worden! Welke versie van de app heb je momenteel in gebruik? Ik zal het dan zeker weer doorgeven. 


PietKei
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 25 september 2023
Marcia_ schreef:

Beste @PietKei, wat vervelend dat het nu weer erger lijkt te worden! Welke versie van de app heb je momenteel in gebruik? Ik zal het dan zeker weer doorgeven. 

@Marcia_  Dank je.

Mijn en tevens laatste versie: 3.2.1.4933742

Groet!


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32

Geen probleem! Ik ga er opnieuw voor je achteraan en we houden je op de hoogte. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32

@PietKei mijn collega's hebben het probleem kunnen reproduceren en een ticket aangemaakt.