Foutmelding bij het uploaden van schermafbeeldingen op de smartphone naar de KPN Cloud

  • 25 February 2023
  • 30 reacties
  • 191 keer bekeken

Foutmelding: De integriteitscontroles zijn mislukt voor het geüploade bestand "Screenshot_20230 225_211813_One UI Home.jpg". Probeer het alstublieft opnieuw. (DRV-0009)

Deze melding krijg ik zodra ik een schermafbeelding op de smartphone maak.
Een foto gemaakt met de camera wordt zonder problemen geüpload naar de cloud.

 

PietKei 8 maanden geleden

Hoi @Bert.V@PietKei, volgens de leverancier is het synchronisatieprobleem in de huidige versie (update van 4 augustus) van de Android app opgelost. Kunnen jullie bevestigen dat het nu wel weer goed werkt?

@Erik_ Het probleem met de schermafbeeldingen lijkt te zijn opgelost, ik heb geen problemen  meer ondervonden.

Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat! 😉

Dank voor de oplossing!

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Check, geef ik dat nog wel even door. Want we willen natuurlijk dat het netjes zonder foutmeldingen werkt. 

@Erik_ Helaas het wordt weer erger, ook de 'gewone foto's' worden niet meer getoond. Waarschijnlijk doordat het probleem met de 'screenshots' niet goed is opgelost ontstaat het probleem.

Het lijkt dat de developer van deze app niet meer weet hoe het op te lossen is.

Ik hoop niet dat deze app net zoals zijn voorganger ook wordt gestopt. 😒

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @PietKei, wat vervelend dat het nu weer erger lijkt te worden! Welke versie van de app heb je momenteel in gebruik? Ik zal het dan zeker weer doorgeven. 

Reputatie 3
Badge +1

Beste @PietKei, wat vervelend dat het nu weer erger lijkt te worden! Welke versie van de app heb je momenteel in gebruik? Ik zal het dan zeker weer doorgeven. 

@Marcia_  Dank je.

Mijn en tevens laatste versie: 3.2.1.4933742

Groet!

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem! Ik ga er opnieuw voor je achteraan en we houden je op de hoogte. 

Reputatie 7
Badge +30

@PietKei mijn collega's hebben het probleem kunnen reproduceren en een ticket aangemaakt.