Beantwoord

Gratis Onderling Bellen werkt niet van vast naar mobiel

  • 19 December 2022
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Hallo,

vanochtend een tijd aan de hulplijn gehangen met de vraag waarom kosten worden berekend als ik vanaf mijn vaste nummer thuis, bel naar mijn mobiel in hetzelfde KPN abonnement.

Hier kwam uiteindelijk uit dat bellen van je vaste nummer naar je mobiele nummer (beiden in hetzelfde KPN abonnement) niet gratis is.

Terwijl op de website van KPN dit wel wordt gesuggereerd:
screenshot 1 screenshot 2

Weet iemand hoe dit precies zit?

Ik snap dit in ieder geval niet.

PS: Ik zie na een half uurtje door mijn administratie bladeren dat ik eerder een credit heb ontvangen omdat onderling bellen toch niet gefactureerd had mogen worden (volgens de medewerker die ik in maart 2022 hierover gesproken heb) Ik ontving dus in april netjes een credit hierop en vanaf mei wordt het toch weer gefactureerd.
 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 22 December 2022, 14:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Scholvinck01 

 

Heb je dan wel ooit die nummers aangemeld voor Combivoordeel?

Volgens deze pagina is dat nodig om onderling gratis te kunnen bellen: https://www.kpn.com/combivoordeel/gratis-onderling-bellen.htm

Hallo GeSp,

Bedankt voor je reactie!
Ja, op de pagina “Bekijk uw voordelen” (in MijnKPN) staat bij mijn vaste nummer en bij mijn mobiele nummer ‘gratis onderling bellen'.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Scholvinck01, welkom op ons forum!

Meer informatie hierover kun je vinden in deze topics:

Het klinkt alsof je thuis abonnement nog niet aan de korting toegevoegd is. Als dat niet lukt kan ik altijd even meekijken natuurlijk.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ha Thomas,

Ik heb van de week gebeld met de KPN en zij zijn het nu aan het uitzoeken. Zij vertelden dat ik gewoon gratis onderling zou moeten kunnen bellen, ook van vast naar mobiel.

Mocht ik er niet met hen uitkomen, zal ik je op de hoogte brengen en graag gebruik maken van je hulp.

Bedankt voor je bericht en alvast fijne dagen!