Beantwoord
Seaters kaarten, contact Klantenservice
Goedemiddag,
Vorig jaar heb ik 2 kaarten gewonnen en betaald voor Feyenoord-Heracles.
Vanwege de lockdown is deze wedstrijd echter zonder publiek gespeeld.
Krijg ik nu 2 kaarten voor een andere wedstrijd van Feyenoord in de Kuip?
Ik ben Seaters nu al 3 weken aan het mailen, 4 mails verstuurd en nog geen enkele reactue terug gehad.
Kunnen jullie van KPN mij hierin ondersteunen?
Beste antwoord door Thomas van KPN
Hoi
Ik vrees dat ik je hier niet echt mee kan helpen. Je zult hiervoor echt bij Seaters moeten zijn.
Dit kan via het online formulier of je kunt hen direct een e-mail sturen op helpdesk@seaters.com.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.