Beantwoord

Spotify spookt

  • 2 February 2020
  • 3 reacties
  • 312 keer bekeken

Hi all, 

Mijn Spotify spookt! Als ik 'm open staat er ineens een Chinees album die hij gaat afspelen. Als ik dan een ander album wil aanzetten springt hij binnen 10 sec weer naar dat Chinese gebeuren. 

Erger nog, als ik dat dan op pauze zet om m'n instellingen te willen bekijken springt hij ook zelf weer op play.

Enige manier om het niet te hoeven horen is de app helemaal afsluiten.... Maar dan kan ik dus niet Spotify luisteren. 

 

Ik heb al geprobeert in en uit te loggen, de app verwijderen en opnieuw installeren en telefoon helemaal aan en uit gezet. 

Al mijn instellingen na gelopen en er zit niets raars tussen. 

Kan iemand mij hier aub mee helpen! Ik crinch helemaal weg van frustratie. 

Groetjess

 

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 2 February 2020, 12:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @saartjuh, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zoals je het omschrijft, zit iemand een grapje met je uit te halen.. Heb je ooit ergens anders ingelogd om muziek te beluisteren, bijvoorbeeld bij de sportclub of bij vrienden thuis? Als je niet hebt uitgelogd, kunnen zij hier nog in. Wat ik dan wil aanraden is om naar je accountpagina te gaan om te kijken of je nog ergens anders bent ingelogd. Ik zou ook je wachtwoord even wijzigen voor de zekerheid!

Mocht dit probleem blijven spelen, neem dan even contact op met Spotify zelf. Zij zullen hier vast wel raad mee weten!

Reputatie 7

Het welbekende spotifyvirus, de Zweedse variant van het Chinese coronavirus. :wink:

Volg het advies van @Susan_ en wijzig jouw Spotify wachtwoord.

Reputatie 7
Badge +21

@saartjuh, heb je het inmiddels kunnen oplossen met de informatie hierboven? Of spookt je Spotify account nog steeds?