Beantwoord

Kan mijn product niet koppelen

  • 27 March 2021
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Wanneer ik mijn product wil koppelen lukt dat niet.

Krijg steeds de melding u bent niet verbonden met Kpn?

Of sessie is verlopen.

Hoe kan ik mij product wel koppelen. 

 

Gr Ton 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 29 March 2021, 10:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Tonvdlee, welkom bij ons op het forum. Als je wel bent verbonden met jouw vaste netwerk is dat niet een melding die je verwacht. Bij het koppelen kan je ook aangeven dat je niet op het thuisadres bent, dan zal er gevraagd worden om meer gegevens, Lukt het daarmee om het abonnement te koppelen? 

Als jouw abonnement is overgekomen van Telfort kan je het oude Telfort klantnummer daarbij gebruiken en het eerste cijfer (meestal een 1) vervangen door een 6.

Gelukt  heb aangegeven dat ik niet thuis was.

Nu is het product wel gekoppeld. 

Bedankt voor de reactie 

Gr Ton

Reputatie 7

Graag gedaan, goed om te lezen dat het gelukt is @Tonvdlee, Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.