Beantwoord

Koppelen Thuis product MijnKPN lukt niet

  • 25 March 2021
  • 1 reactie
  • 200 keer bekeken

“U bent niet verbonden met uw KPN internet aansluiting.”

Bovenstaande melding krijg ik als ik mijn thuis abonnement wil koppelen in MijnKPN.
Wat gaat er fout en hoe dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 26 March 2021, 20:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hallo @rthe1961, welkom op het forum. Ben je wel verbonden met het netwerk thuis, op het moment dat je dat probeerde te doen? Als dat zo is en je toch die melding krijgt kan je daar aangeven dat je niet op je thuisadres bent. Er zal dan gevraagd worden om een aantal gegevens waarmee het koppelen wel moet lukken. Zou je het op die manier kunnen proberen?