Vraag

KPN ID e-mail gewijzigd, maar bestelling komt nog op oude e-mail

  • 7 June 2024
  • 11 reacties
  • 61 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +5

KPN ID e-mail gewijzigd, maar vervolgens iets gewijzigd , en vervolgens komen de bevestigingen hier van op het oude e-mail adres terecht. Dat schiet niet op. Hoe valt dit op te lossen? Ik log in met het gewijzigde e-mail adres, dus die wijziging is goed doorgevoerd.


11 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Ook net nog een wijziging doorgevoerd, en weer de bevestiging op het oude e-mail adres. Irritant

Reputatie 7
Badge +24

U heeft dus een nieuw MijnKPN account aangemaakt. Met een ander emailadres dus. En hier uw abonnement aan gekoppeld? Klopt dat?

En nu probeert u uw abonnement te wijzigen? De bevestiging van deze wijziging komt op een emailadres binnen wat u niet verwacht?

Reputatie 5
Badge +5

Dat klopt niet, het e-mail adres is gewijzigd van MijnKPN. Wanneer ik kijk onder Profiel staat daar ook het nieuwe e-mail adres.

(Er is dus geen nieuw MijnKPN account aangemaakt)

Wijziging van KPN Thuis in dit geval, komt binnen op het oude e-mail adres.

Reputatie 7
Badge +24

Wanneer ik kijk onder Profiel staat daar ook het nieuwe e-mail adres.

Profiel > Account bedoeld u?

 

Reputatie 5
Badge +5

Wanneer ik kijk onder Profiel staat daar ook het nieuwe e-mail adres.

Profiel > Account bedoeld u?

 

ja

Reputatie 7
Badge +13

Vreemd Rob, soms duurt het even voordat de administratie synct met de wijziging die je in MijnKPN doorvoert. Mocht je problemen blijven ervaren dan kan je altijd even bellen met 0800-0402 dan lopen mijn collega's dat voor je na!

Reputatie 5
Badge +5

Vreemd Rob, soms duurt het even voordat de administratie synct met de wijziging die je in MijnKPN doorvoert. Mocht je problemen blijven ervaren dan kan je altijd even bellen met 0800-0402 dan lopen mijn collega's dat voor je na!

Dank Remco. De 22e juni wil ik weer een wijziging doorvoeren. Mocht de wijziging wederom uitkomen  op het oude e-mail adres zal ik de klantenservice bellen.

Reputatie 7
Badge +13

Ik hoop dat het dan soepel verloopt. Mocht er toch nog iets zijn post dan gerust nog even een berichtje!

Reputatie 5
Badge +5

Net iets gewijzigd, maar de wijziging komt toch weer terecht op mijn oude e-mail adres. 

Bizar dat je er achteraan moet bellen om het geregeld te krijgen. Laat maar gaan. Zoals het er nu naar uit ziet stop ik toch met KPN Thuis binnen 2 maanden.

Reputatie 7
Badge +13

Dat zou ik echt jammer vinden Rob! Ik snap dat bellen niet leuk is maar er moet, vanwege de veiligheid en privacy, wel een verificatie worden gedaan voordat het e-mailadres aangepast kan worden. Ik hoop oprecht dat alles nu snel in orde gemaakt kan worden.

Reputatie 5
Badge +5

Dat zou ik echt jammer vinden Rob! Ik snap dat bellen niet leuk is maar er moet, vanwege de veiligheid en privacy, wel een verificatie worden gedaan voordat het e-mailadres aangepast kan worden. Ik hoop oprecht dat alles nu snel in orde gemaakt kan worden.

Gaat me erom dat je als klant ziet dat het overal goed staat, en niet meer kunt doen, ja bellen.

Heb dit ook al een keer gehad met de wijziging van een telefoonnummer. 

(KPN Thuis opzegging heeft hier overigens niks mee van doen)

Reageer